|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RyddestafettSlow start for meg. Kun 2 skap på badet, de er allerede ok. Stua tok jeg på onsdag. Men .... Det kommer verre og mer arbeidsomme dager, vet jeg. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: RyddestafettÅh himmel!
|
|
|
#44 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: RyddestafettFerdig. Ikke perfekt, men bedre.
|
|
|
#46 |
|
Off the map.
|
Sv: RyddestafettStua ble tatt med harelabb, men bedre med harelabb enn ingen labb (som fort hadde vært realiteten uten denne tråden) Skylder litt på badeskapene oppe, men jeg har planer om å få gjort en del mer i morgen.
|
|
|
#47 |
|
Off the map.
|
Sv: RyddestafettHar forresten påmeldinger både i denne og en annen tråd - men det er jo bare for alle å være med, så kan vi finne ut hvem som skal fordele oppgaver når lista er slutt. Vi har jo en måneds tid med oppgaver allerede. OG jeg foreslår vi tar fri på 17. mai.
|
|
|
#48 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Ryddestafettmkj: kan du skrive hvilke oppgaver som blir valgt i hovedinnlegget? |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
Sv: RyddestafettHvor melder man på mannen sin? |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RyddestafettI'm in!!
|
|
|
|
#54 |
|
Off the map.
|
Sv: Ryddestafett
Jeg mistet litt motet her, det var påmeldinger over alt. Men heng med så skal jeg oppdatere når jeg får ånden over meg.
|
|
|
#55 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RyddestafettDa var badet tatt. Fikk ikke tatt noen før-bilder, og det er vel ikke så mye vits i å legge ut bare etter-bilder. Det var ikke så mye å kaste, siden det ikke vsr så lenge siden sist, gikk vel to-tre flasker av noe i søpla og et par esker medisiner som har gått ut på dato ligger klar i en pose og skal leveres på apoteket i morgen. Men jeg fikk ryddet litt i allefall og ikke minst vasket inni skapene. Det var jo litt jobb da, for vi har syv skap på badet oppe (men bare fem trenger rydding siden de ti siste bare inneholder håndklær) og to skap på badet nede.
|
|
|
#57 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: RyddestafettJeg er ferdig på badet.Jeg fant en curamed som gikk ut på dato i 2007.
|
|
|
#59 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: RyddestafettStua i morgen ja. Nå skal jeg prøve å huske før-og etterbilder. Stua er vanligvis ganske ryddig, bortsett fra når ungene leker da. Akkurat i dag har vi ikke ryddet leker, så det er en jobb som venter oss i morgen. Tror mine "hotspots" for stua er generell støvtørking (det synes ikke så godt på før/etterbilder da. Jeg hater støvtørking så det gjøres så godt som aldri. Og så er stuevinduene skikkelig skitne, så tror jeg tar dem i samme slengen.
|
|
|
#60 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: RyddestafettIkke noe husarbeid idag, da jeg har hatt en dårlig dag med masse smerter (sykmeldt med prolaps og medfølgende strålesmerter i ene benet). Håper på en bedre dag formmessig i morgen. |
|
|
|
![]() |
|
|