Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Ryddestafett

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-12, 14:03   #41
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ryddestafett

Dvs stue og kjøkken for min del.

Gammel 13-04-12, 14:06   #42
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Slow start for meg. Kun 2 skap på badet, de er allerede ok. Stua tok jeg på onsdag. Men .... Det kommer verre og mer arbeidsomme dager, vet jeg.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 14:06   #43
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Åh himmel! Stua, ja. Jeg har vel ca femti punkter der, men skal konse om bordene, støvansamlingen rundt TV-en og en grundig støvsuging.

Er godt i gang med badet! Bilder kommer når jeg er ferdig.

Gammel 13-04-12, 15:22   #44
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Ferdig. Ikke perfekt, men bedre.

Fant store mengder bleier i dette skapet gitt ...

Dette får jeg ikke ryddig inni, men fornøyd med å ha fått plass til kurven med hårstrikker og denslags:

Bedre, skal ha noen bokser etterhvert:

Ingenting som var i boksen trengte egentlig å være der!

Gammel 13-04-12, 16:15   #45
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Skulle nesten tro at Hilde Hummelvold har vært på besøk jo

Gammel 13-04-12, 18:51   #46
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Stua ble tatt med harelabb, men bedre med harelabb enn ingen labb (som fort hadde vært realiteten uten denne tråden) Skylder litt på badeskapene oppe, men jeg har planer om å få gjort en del mer i morgen.

Gammel 13-04-12, 18:52   #47
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Har forresten påmeldinger både i denne og en annen tråd - men det er jo bare for alle å være med, så kan vi finne ut hvem som skal fordele oppgaver når lista er slutt. Vi har jo en måneds tid med oppgaver allerede. OG jeg foreslår vi tar fri på 17. mai.

Gammel 13-04-12, 19:38   #48
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

mkj: kan du skrive hvilke oppgaver som blir valgt i hovedinnlegget?

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:41   #49
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

mkj: kan du skrive hvilke oppgaver som blir valgt i hovedinnlegget?

smart - will do! i stikkordsform.

Gammel 13-04-12, 19:43   #50
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor melder man på mannen sin?

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 19:46   #51
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

I'm in!!

Gammel 13-04-12, 19:48   #52
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Hvor melder man på mannen sin?

Melder på?
Han ble beordret ut på badet, for å rydde og vaske hylla si.

Gammel 13-04-12, 21:11   #53
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Du har ikke skrevet meg på lista. Kanskje flere mangler?
Jeg har renset marsvinburet i stua, tørrmoppet gulvet, ryddet en flate. Og mer skal det bli!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 21:22   #54
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Du har ikke skrevet meg på lista. Kanskje flere mangler?
Jeg har renset marsvinburet i stua, tørrmoppet gulvet, ryddet en flate. Og mer skal det bli!

Jeg mistet litt motet her, det var påmeldinger over alt. Men heng med så skal jeg oppdatere når jeg får ånden over meg.

Gammel 13-04-12, 22:12   #55
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Da var badet tatt. Fikk ikke tatt noen før-bilder, og det er vel ikke så mye vits i å legge ut bare etter-bilder. Det var ikke så mye å kaste, siden det ikke vsr så lenge siden sist, gikk vel to-tre flasker av noe i søpla og et par esker medisiner som har gått ut på dato ligger klar i en pose og skal leveres på apoteket i morgen. Men jeg fikk ryddet litt i allefall og ikke minst vasket inni skapene. Det var jo litt jobb da, for vi har syv skap på badet oppe (men bare fem trenger rydding siden de ti siste bare inneholder håndklær) og to skap på badet nede.

Gammel 13-04-12, 22:50   #56
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Da ser det ikke så ille ut på stue og kjøkken, har åpen løsning.

Gammel 14-04-12, 00:10   #57
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ferdig på badet.Jeg fant en curamed som gikk ut på dato i 2007.

Stua skal jeg uansett ta i morgen. En oppgave hver dag er lurt.

Gammel 14-04-12, 00:10   #58
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg er ferdig på badet.Jeg fant en curamed som gikk ut på dato i 2007.

Stua skal jeg uansett ta i morgen. En oppgave hver dag er lurt.

Medisiner som gikk ut i 2006 her.

Gammel 14-04-12, 01:21   #59
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Stua i morgen ja. Nå skal jeg prøve å huske før-og etterbilder. Stua er vanligvis ganske ryddig, bortsett fra når ungene leker da. Akkurat i dag har vi ikke ryddet leker, så det er en jobb som venter oss i morgen. Tror mine "hotspots" for stua er generell støvtørking (det synes ikke så godt på før/etterbilder da. Jeg hater støvtørking så det gjøres så godt som aldri. Og så er stuevinduene skikkelig skitne, så tror jeg tar dem i samme slengen.

Gammel 14-04-12, 01:28   #60
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Ikke noe husarbeid idag, da jeg har hatt en dårlig dag med masse smerter (sykmeldt med prolaps og medfølgende strålesmerter i ene benet). Håper på en bedre dag formmessig i morgen.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44.