Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-12, 00:44   #25
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det du sier er altså at hvis man ikke aktivt går inn og argumenterer mot en påstand/holdning på Foreldreportalen, så slutter man seg automatisk til det utsagnet eller den holdningen som blir uttrykt? Jeg tror ikke jeg gidder å nedverdige meg til å argumentere mot noe så dumt.

Det er en forskjell på å la være å aktivt argumentere mot en påstand og å kritisere meg for å argumentere mot den, synes du ikke?
Hvis ikke håper jeg du kan nedverdige deg til å forklare meg, jeg har nemlig ikke uttalt meg om alle andre som ikke uttalte seg.

Ikke at jeg synes jeg er forpliktet til å forsvare meg overfor folk som er meg totalt uvedkommende, men til din orientering så har jeg aldri lastet ned noe som helst fra nett som ikke var gratis, Og det er ikke fordi jeg ikke besitter nok datakompetanse til å gjøre det.

Jeg skal ha meg frabedt antydninger om uærlighet eller lav moral fra fremmede, som vet null om meg og hva jeg står for. Jeg blir direkte sur når du kommer med slike påstander som du gjør over her.

Jeg har ikke antydet noe om hverken moralen eller ærligheten din, men når du skriver "synes ikke det er grunn til å reagere negativt" på slike spørsmål må du gjerne forklare meg hvordan det kan tolkes som noe som helst annet enn at du ikke synes åndsverksloven er noe særlig å bry seg om.

Og det å sutre over røde prikker etter å ha beskyldt andre for å ha dårlig moral, er i alle fall ikke videre smart.

Jeg sutrer ikke over røde prikker, jeg bare påpeker at det hadde vært greit om du hadde tatt deg bryet med å skrive noe i den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.