Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-12, 00:55   #26
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan laster man ned filmer (gratis) til ipad?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Jeg har ikke antydet noe om hverken moralen eller ærligheten din, men når du skriver "synes ikke det er grunn til å reagere negativt" på slike spørsmål må du gjerne forklare meg hvordan det kan tolkes som noe som helst annet enn at du ikke synes åndsverksloven er noe særlig å bry seg om.

Jeg har aldri skrevet det. Jeg skrev at jeg ikke syntes det var noen grunn til å reagere negativt på FPs måte å reagere på hovedinnleggers spørsmål på, aka "ingen respons".

Dette har jeg forsøkt å forklare flere ganger i tråden, men du ser ut til å enten være ute av stand til å se forskjellen, alternativt være så opphengt i å se det du på forhånd har bestemt deg for å se, at du ikke evner å ta til deg oppklarende informasjon.

Jeg leste tråden da den ble lagt ut, konstaterte at ingen hadde lagt ut info om det HI lurte på og var fornøyd med det. Hadde noen svart på det vedkommende spurte om, ville jeg innrapportert tråden, og en moderator ville slettet det som sto der. :btdt:

Det at man ikke føler seg forpliktet til å personlig stramme opp alle som antyder at de kunne tenke seg å gjøre noe galt, er ikke det samme som at man mangler moralske retningslinjer eller synes alt er greit.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.