|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tursekk til barnJeg synes det er praktisk med "lokkfri" sekk til skolebruk, men jeg foretrekker modeller med lokk til turbruk.
|
|
|
|
#22 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursekk til barn
Der er jeg helt motsatt
|
|
|
#23 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tursekk til barnPoden går litt over en km til skolen. Men jeg ser ofte at de med lokk på sekken går med åpen sekk, og lokket slengt over. Poden liker det enkelt, sånn i det daglige. Men på tur er lokket greit til å legge jakken under, og sånn.
|
|
|
|
#24 |
|
I mål
|
Sv: Tursekk til barnStorebror her hadde også 18 liter Bergans siste året i barnehagen, den var anbefalt der da (friluftsavdeling). Han bruker den sekken når de er på tur med skolen også. Det er en god sekk. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Jeg lærer storebror å lukke sekken helt jeg *enkel*. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Tursekk til barnJa, men jeg føler meg rimelig sikker på at poden hadde gått for noe lettvint, når han skal skynde seg.
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg enig med deg i! Forleden så hjalp jeg 3 barn i bhg med å åpne sine Bergans sekker. Fjerde jente hadde elgsekk fra Helsport. Jeg klarte så vidt å åpne spennen, skikkelig hard.
|
|
|
#28 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursekk til barnJenta vår på snart 8 år, har en Norrøna sekk som tursekk. |
|
|
|