|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
I mål
|
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Siden mannen til Tjorven nå har funnet ut av dette, tar jeg sjansen og sporer av tråden; hvordan finner man egentlig en ok pris på overnatting på et av de nærmeste hotellene? Helst det aller nærmeste. Jeg kjenner jeg vurderer dette før sommeren. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?
Jeg sporer av på spørsmålet ditt jeg.
|
|
|
|
#43 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Jeg så annonser for dette nå nettopp. Var det i et flymagasin, mon tro?
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Ellers er vel SAS Flybussen et ganske greit alternativ på ugunstige tider av døgnet hvor flytoget ikke går. Går kjapt og til fornuftig pris, og man blir kjørt helt frem til terminalbygningen.
|
|
|
#45 |
|
I mål
|
Ja hehe. Jeg tenker mer på oss selv. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
I mål
|
Ja forsåvidt, men jeg sover aldri på dagtid. Uansett. Vi skal dessuten mellomlande, så det er bare to små hopp og lang venting på flyplassen mellom. Men det er ikke hovedgreia, jeg synes bare det er stressende å være Sjef for å få familien avgårde så tidlig |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Mine unger er sånne som aldri sover uansett når på døgnet vi reiser. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Mine foreldre som har bodd et steinkast fra Gardermoen i en lang årrekke har _alltid_ vært brukt som privatparkering og overnatting for tidlig-charterturister eller sen-hjemkomne i slekta. Også er det veldig kjekt da, med privatsjåfør t/r flyplassen, og gjerne et varmt middagsmåltid/frokost i samme slengen. Hvis jeg ringte da jeg kom av flyet, rakk bilen akkurat inn på korttidsparkeringa oppe i det jeg kom ut fra flyplassen. Fin-fin timing. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
bits and pieces
|
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Mamma og pappa er også i den kategorien m^2.
|
|
|
|
#52 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Det går flybuss kl 04:10 fra bussterminalen på grønland.... |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Prematurmamma
|
Da plukker du meg opp når jeg lander 13. mai kl. 10.00 og svipper meg inn til Oslo, jah?
|
|
|
|
#54 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Då eg var student, reiste vi med flytoget frå Oslo S i 23.30-tida (siste toget) og satt på Gardermoen heile natta. Definitivt ikkje spesielt komfortabelt, men absolutt det rimelegaste alternativet. Men det kjem jo litt an på kor opplagt ein vil vere når ein kjem fram - vi skulle på restplass-chartertur, og skulle bare slappe av heile veka uansett. Nå som eg jobber, ville eg nok heller betalt for taxi. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Librocubicularist
|
Eg leste bare første side før eg svarte, og ser jo nå at tråden ergått ut på dato. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Så ikke dette før nå jeg. Det kunne vel alltids latt seg gjøre.
|
|
|
#57 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Hehe, jeg regner med at flytoget tar meg omtrent til døra til hotellet. Praktiske greier, det toget! Når det går, selvsagt.
|
|
|
|
#58 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Det går jo mye raskere med flytoget enn med bil. 19 min fra Gardermoen til Oslo. Kjempegreit. Det hender vi parkerer på Gardermoen (gubben jobber der, så gratis parkering ved terminalen) og tar toget inn. Unga synes det er mye morsommere enn å kjøre bil.
|
|
|
#59 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Flyavgang Gardermoen kl 6 - noen tips?Det skjønner jeg godt at de synes. Tog er kjempeherlig. Angrer nesten litt på at jeg bestilte flybilletter og ikke togbilletter. Åtte timer på ræva med pc stappfull av filmer og serier er herlig.
|
|
![]() |
|
|