Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Dugnadsånd?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Deltar du på dugnad?
Vi har dugnad der jeg bor og jeg stiller opp hvis jeg kan. 93 73,23%
Vi har dugnad der jeg bor, men jeg prøver å slippe unna, og holder meg hjemmefra. 1 0,79%
Vi har dugnad der jeg bor, men jeg gidder ikke, trekker for gardinene og later som jeg er borte. 0 0%
Vi har dugnad der jeg bor, men jeg gidder ikke, sitter gjerne på verandaen mens naboene jobber. 0 0%
Vi har dugnad der jeg bor, men jeg kan ikke delta av helsemessige/andre årsaker. 3 2,36%
Vi har ikke dugnad der jeg bor, men jeg gjør gjerne en innsats på fellesområdene. 12 9,45%
Vi har ikke dugnad der jeg bor og jeg gjør ikke noe på fellesområdene. 5 3,94%
Annet, forklarer i tråden. 12 9,45%
Jeg nekter å svare!/Dustepåll! 1 0,79%
Deltakere: 127. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-05-12, 15:08   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnadsånd?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ikke at jeg ikke liker å jobbe for en god sak, men det er alltid en eller annen leder eller fører som elsker makten det gir å ha kontroll på en gjeng frivillige arbeidsfolk. Tror ikke jeg har vært på en eneste dugnad der jeg ikke har opplevd Narvestad-aktige ledere. Som kioskvakten på fotballcupen i fjor der kioskansvarlig var helt på trynet og greide å kjefte på en med-frivillig fordi han hadde en kopp kaffe under disken og ellers bare breiet seg utover og snakket høyt og sjefete uten å si noe av betydning. Rusa på å ha makt over kiosken liksom. Jeg ser bare ikke kosen i det. Eller på dugnadene i borettslaget der lederen bodde i min rekke av rekkehus og løp rundt som en kjeftende gærning for at vår rekke skulle være den fineste.

Wow, noe sånt har jeg aldri opplevd.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.