|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
| Se resultatene: Med hvor stor "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten? | |||
| Deltar fordi jeg syns det er gøy/ sosialt/ motiverende å trene mot |
|
14 | 16,87% |
| Deltar fordi jeg sa "ja" i et svakt øyeblikk. Har egentlig ikke så lyst. |
|
5 | 6,02% |
| Deltar selv om jeg absolutt ikke har lyst. Lot meg presse fordi de trengte fullt lag. |
|
2 | 2,41% |
| Dustepoll/ deltar ikke |
|
62 | 74,70% |
| Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Deltar ikke, og kommer ikke til å delta, med mindre noen gir meg valget mellom å løpe eller ta ei kule.
|
|
|
#22 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Nå fikk Divine meg til å sjekke "forventet løpstid" og hallo!!!!
|
|
|
#24 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Jada, men likevel! Det hjalp ikke på selvtilliten, akkurat....
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Hvis man stiller i blandet klasse, kan man virkelig få selvtilliten torpedert av å granske etappetidene, ja. Ei venninne som er omtrent på løpenivå med meg (godt trent, noenlunde grei på lange løp, men aldri vært noen sprinter), havnet i nederste skuff på resultatlista i sin klasse i fjor. En hovedårsak er at det er en stor overvekt av menn på de fleste etappene (og hun løp den lengste, tror jeg - der er nok mannsoverskuddet på sitt verste). Det er irriterende stor forskjell på menn og damer, altså.
|
|
|
|
#26 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Jeg var utilregnelig, mulig også bevistløs, i gjerningsøyeblikket når jeg sa ja til å sykle Eidsvoll - Oslo. Lærte av mine feil, heretter sier jeg NEI-NEI-NEI!
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 03-05-12 kl 13:28. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Jeg har vært med mange ganger, alle frivillig |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Hvor er det halvmaraton neste uke, løve?
|
|
|
#29 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Sånn ca null grad. Løpe? Frivillig?
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Jeg svarte ut i fra hva jeg tenkte den ene gangen jeg var med, og da syntes jeg faktisk at det var gøy og ga meg motivasjon for å trene. Jeg oppdaget at det faktisk ikke var tortur å jogge.
|
|
|
|
#32 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Ah. Gudsjelov langt unna.
|
|
|
#33 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Jeg deltar ikke. I den grad jeg i det hele tatt trener på løping, så begynner sesongen for mitt vedkommende omtrent samtidig som (eller kort tid før) stafetten arrangeres, og dermed er løpeformen på bunn. Hadde det vært på seinhøsten kunne det kanskje gått an. Kanskje.
|
|
|
#34 |
|
geskjeftig
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Jeg er så glad for at arbeidsplassen min for det meste stiller i samme kategori som Kirsebær.
|
|
|
#35 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Med hvor stor grad av "frivillighet" deltar du på Holmenkollstafetten?Jeg meldte meg helt frivillig den gangen jeg løp, og sa nei uten dårlig samvittighet i år. Det endte med at vi ikke fikk stilt lag i år, men det tar jeg på strak arm.
|
![]() |
|
|