Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: "Utdanning skal lønne seg". Eller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-12, 13:47   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: "Utdanning skal lønne seg". Eller?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Det som helt klart er den store fordelen i skolen er jo at vi har relativt stabil ordretilgang (unger).

I alle fall i grunnskolen. Det er jo fritt skolevalg, og de videregående skolene er avhengig av en betydelig større markedsføringsinnsats en de tidligere har vært, og den generelle informasjonen som gis fra sentralt hold har også noe å si. Det kan man jo synes hva man vil om, men resultatet er uansett at folk mister jobbene sine. Det er ikke alltid mulig med overflytting. Jeg har mistet mange kolleger på grunn av overtallighet, og har mer enn en gang prist meg lykkelig over at jeg underviser i fellesfag som alle elever må ha. (Sjøl om det er morsomst å få minst et kurs på studiespesialiserende.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.