|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
maler
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Alle mennesker er vel mer eller mindre styrt av en autopilot. Som når mannen alltid er på vei dit han pleier hvis han ikke konsentrerer seg i veikryss. Han bør ikke snakke for mye om noe annet, da er vi plutselig på vei til jobb istedenfor til besteforeldre.
![]() |
#22 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?
Denne har jeg gjort mange ganger. Og jeg tror ikke bedre om meg selv enn at jeg er helt sikker på at under de "rette" forholdene kunne jeg fint klart å glemme et barn i bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ikke fullt så fin
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg er en fryktelig distre person, så er disponert til å glemme, men har heldigvis ikke glemt barn i bilen ennå.
![]() |
#24 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg kjører ofte på autopilot, selv før jeg fikk barn husker jeg at jeg noen ganger tenkte: "Å, nå var jeg fremme på jobb, da. Har jeg kjørt øvre eller nedre vei i dag, tro? Har jeg stoppet på rødt lys, hvis det har vært noen? Hvor har egentlig hjernen vært på denne kjøreturen?"
![]() |
#25 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes dette var en grusom kommentar i forhold til dem som har mistet barn på denne måten.
![]() |
#26 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Nei, jeg har aldri glemt at barna sitter i bilen. Jeg har riktignok ringt jobb i en stresset situasjon og sagt noe sånt som "Jeg er på vei!! Jeg skal bare sette ungene i garasjen!" Den får jeg stadig høre når jeg kommer heseblesende inn på kontoret. Men de sitter IKKE i garasjen altså!
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Har ikke glemt noen av barna i bilen nei, men for en liten måned siden glemte jeg å hente mellomste på bussen :skrape:
![]() |
#28 |
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Og mellomste er 17 år, så hun greier ta vare på seg selv da
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Mine barn er ikke særlig glembare og var ikke det som babyer heller da de nesten aldri sov i bilen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Og jeg har hatt barn i bilen i snart 25 år og har aldri glemt noen i bilen, men jeg glemte at jeg skulle kjøre lille E til skolen for tre uker siden, og svingte til høyre istedenfor til venstre, men kjørte bare noen meter før jeg snudde meg og sa: "ups, nå kjører jeg feil!" Det satt en storglisende 9-åring i baksetet som bare ventet på å korrigere meg, men jeg var kjappere enn henne.
![]() |
#31 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Mine unger liker ikke å kjøre bil, så de lar seg ikke glemme. Jeg klarer ikke i min villeste fantasi forestille meg at jeg skulle glemt noen av dem i bilen, og har heller aldri gjort det noen gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg har aldri glemt noen av ungene noe sted, i allefall ikke som jeg kan huske (og jeg kan ikke tenke meg jeg ville glemt om det hadde skjedd).
![]() |
#33 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Litt zpezielt å anbefale å legge telefonen sammen med barnet da. Glemmer man barnet så husker man forhåpentligvis ikke telefonen? |
![]() |
![]() |
#34 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Det har skjedd meg og en del ganger, men jeg er heldigvis heller ikke distre nok til å gå fra dem.
![]() |
#35 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Jeg har gjort det jeg..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Ja, det er ille nok å texte i 80-sona, lizzom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Epikur
|
![]() Sv: Er det virkelig vanlig å glemme at man har barn i bilen?Nei, det har ingen av oss gjort gjennom snart ti søvndepriverte, stressa år med rutinebrudd og travelhet.
![]() |
#38 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|