Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Grader av moderering (spesielt i blogger)

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-12, 17:55   #11
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grader av moderering (spesielt i blogger)

Hadde det vært mulig å i litt større grad bruke PM enn å gå inn i tråden for å si at "dette er ikke ok" når det er en blogg? Jeg tror jeg ville vært mye mer var for kritikk av egen oppførsel i en blogg jeg følte var et privat fristed, hvor jeg f.eks sier litt for mye om en privat situasjon som kan implementere andre mennesker, enn når jeg slenger med leppa i åpent forum.

(Og så - siden det ble spurt eksplisitt. Ja, jeg vet om et tilfelle hvor modde tilsynelatende glemte seg og kommenterte i en lukket blogg hvor hun ikke hadde tilgang. Det er lenge siden, men det har skjedd.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.