Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man snu et b-menneske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-12, 18:06   #18
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man snu et b-menneske?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Klart det er lov, de er jo skikkelige festbremser.

Jeg pleier å fleipe med at jeg har veldig lakenskrekk på kvelden, men blir alltid veldig kurert i løpet av natten. Jeg har alltid vært sånn, jeg var oppe til over midnatt i helgene selv de første årene på barneskolen. Vel måtte jeg holde meg på rommet mitt, men ikke søren om jeg sov. Om sommeren kunne jeg fint ta nattesøvnen mellom 05 og 12. Det går jo ikke lenger. Mannen påstår at han har vært sånn, men nå er han rent ufordragelig i all sin A-menneskelighet, så jeg tror egentlig ikke på han.

Jeg er z-menneske, jeg da!
Sent oppe, alltid. Det er sjelden jeg er i seng før midnatt og jeg er alltid oppe før sju i uken.
Nå har jeg hatt en uke med tidligvakter på jobb, og jeg har ikke vært i seng før 00.30- 1.30, jeg er trøtt nå klokken har ringt 5.45, men ikke umenneskelig trøtt.

Men jeg må ha fem timer søvn, og jeg liker å ha litt tid alene om morgenen. Ikke morgengretten, men stille.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.