|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan kose seg med mango?Mogen mango er no utrolig god å spise som den er. Jeg og ungenes favorittfrukt. Men den må være moden da.
|
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan kose seg med mango?Palmen: du hadde et godt krydder du brukte på mango,,hva var det igjen?
|
|
|
#24 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvordan kose seg med mango?Hvordan ser de pakistanske mangoene ut? Gikk forbi mangokasser ved den nærmeste innvandrerbutikken for litt siden, og mangoene ser jo helt grusomme ut. (Annerledes farge, skrukkete osv.) De skal kanskje se sånn ut?
|
|
|
#26 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvordan kose seg med mango?Gjøken er halvferdig og jeg har fjær over halve huset, takk som spør.
|
|
|
#27 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvordan kose seg med mango?De pakistanske mangoene er gule og avlange. Om de er skrukkete er de på kanten til å være overmodne, jeg liker de best når de er glatte i skinnet. Når det er sagt, de skrukkete er gode i smoothies.
|
|
|
#29 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvordan kose seg med mango?
Takk for svar!
|
![]() |
|