|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Det er veldig greit å ha egen bil. Det går ikke busser hvert kvarter, for å si det sånn.
![]() |
#22 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Jeg har mange ganger hørt om at Vikingmuseet skal være skikkelig bra. Har aldri vært der selv, men drømmer og håper å få gjort det snart. http://www.lofotr.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Takk for mye nyttig info! Jeg får mer og mer lyst til å reise! Nå venter jeg bare på klarsignal fra barnevakt nummer to som helst bør bekrefte at vi kan være borte i seks dager.
![]() |
#24 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Det koster 344,-, og så får den ene ektefellen halv pris, om jeg ikke husker feil.
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?
I så fall hadde jeg heller fløyet til Evenes.
![]() |
![]() |
#26 |
Rastløs dagdrømmer
|
Det var jo ikke så ille.
![]() |
#28 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Vær tidlig ute med å bestille rorbu/hotell el. Kan være svært fullt på denne tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Telting høres ut som en fabelaktig flott måte å oppleve Lofoten på, i alle fall i finvær. For vår del må det nok bli hotell eller rorbu. Vil det funke best å ha én overnattingsbase og eventuelt reise litt rundt med bil på dagtid, eller er det å anbefale å overnatte på forskjellige plasser?
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Kan anbefale Lofoten Rorbuer. Sist redigert av Fjols : 17-01-15 kl 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Nå fikk jeg også lyst til å reise til Lofoten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Tur ut til Skrova er flott også, der vokste bestefaren min opp, helt ytterst på fyret. Fantastisk sted å besøke og finne roen. Ligger utenfor Svolvær
![]() |
#33 |
Viser tenner
|
Nei!
![]() |
#35 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Helle er fin å lande på, og flyturen er flott, den koster mer enn den smaker. Jeg har et kjærlighetsforhold til ferga over Vestnes også, og har kjørt mange ganger fra Bodø over, men det er et stykke. Svolvær er et flott utgangspunkt, kom dere en tur oppover i fjellet, sitte ved foten av Geita og kikke utover fjorden, solen og lyset rundt Lille Molla og Nusfjord, og midnattsol i Laukvika.
![]() |
#36 |
I endring
|
Midnattsol på moloen i Laukvika er det noe av det fineste som finnes.
![]() |
#37 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Ingen har nevnt Værøy og og Røst? Hvis dere tar båten Bodø-Moskenes kan dere velge en som går innom Værøy og Røst også. Enten kan dere gå av og være der eller dere kan ta båten via øyene. Det er en flott tur hvis det er midnattsol. Men den er derimot ikke så flott i tåke og vind. :sjøsyk:
![]() |
#38 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Kan ikke huske å ha rista så mye der, men kanskje fordi det er vanlig.
Sist redigert av star : 12-06-12 kl 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Åh... Nå kjenner jeg at jeg gleder meg SKIKKELIG til å dra "hjem" til Vesterålen i sommer.
![]() |
#40 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Lofoten kjapt og "rimelig"?Nå er turen nesten ferdigplanlagt:
![]() |
|
|