|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Sender du ditt 18 år gamle barn til syden alene | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 65,25% |
Nei |
7 | 4,96% |
Vet ikke/for tidlig å si/kommer an på hvor - svar i tråden |
42 | 29,79% |
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?Mine attenåringer har reist rundt omkring, og det har ikke falt meg inn at det skulle være noe jeg kunne nekte dem. Det må jo være et mål at de skal være såpass ansvarlige for eget liv når de er 18, at de kan håndtere det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
I mål
|
![]() Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?
Det er jo noe med at det er andre der også som kanskje IKKE håndterer det? Dere som sammenligner med andre turer, språkreiser og å flytte hjemmefra, har dere vært på et partysted i syden noengang? Har dere sett all fylla, sexen, stinnfulle enorme lokaler, skumpartyer og kjent ølen sprute utover dere uansett hvor dere er? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?
Da er det jo bare å håpe at man har oppdratt 18-åringen bedre enn at han eller hun har lyst til å feriere et slikt sted når de er 18 da. Jeg synes jeg ser Teofelia som 18-åring trakte etter å reise til partysted i Syden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Får din nylig fylte 18-åring reise alene til syden?Da jeg var 18 bodde jeg på hybel for meg selv og studerte på Blindern. Særlig mamma hadde hatt noe å si om hvordan jeg brukte pengene mine og hvorvidt jeg dro til syden i feriene mine |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|