|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
En som trener
|
Sv: Mengde godteri på kosedagHer hadde klassen sammen laget en liste over hva alle skulle ha med; rundstykker, egg, kjøttpålegg, reker, grønnsaker, frukt, juice, smoothie osv, og så hadde de en lang frokost/lunsj sammen. Tror de koste seg! |
|
|
|
|
|
#102 |
|
En som trener
|
Sv: Mengde godteri på kosedag
Jepp, det sitter nok i ryggmargen på vår generasjon. Og enda sterkere i generasjonene våre. Det er håp om at det blekner kanskje? |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde heller ikke kjøpt mer. Mine får heller ikke masse lørdagsgodt, tipper det ligger på rundt 20 kr maks der også. De er likevel veldig fornøyde.
|
|
|
#104 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengde godteri på kosedagSønnen min kunne ha med brus/saft/juice og kjeke eller kake. Han hadde men en liten pakke kjeks (hvor halvparten var med hjem igjen) og 0,5 liter brus. |
|
|
|
|
|
#105 |
|
ej ikke møjkets heije
|
SFO på skolen til Snuppa har hatt "naturfagsgruppe" og da var dette et av eksperimentene. Så hun har allerede testet det ut. Og som sin mor kaster hun ikke bort godterier på sånt tull.
|
|
|
|
#106 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sv: Mengde godteri på kosedagSnop/kjeks/chips for 20 kr + drikke. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Mengde godteri på kosedagFikk beskjed om snop/godt til max 20 kr. Pluss evt brus. Her sendte jeh med henne ca 10 smågodt i en pose og 1 kjærlighet. I tillegg til vanlig matpakke og en iste. (hub liker ikke brus så godt)
|
|
|
#108 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Mengde godteri på kosedag1/2l brus og godteri for 25 kr er grensa her.
|
|
|
#109 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Mengde godteri på kosedagHer fikk ikke klassen til minsten ha med noe, men det gjaldt ikke alle klassene på skolen.
|
|
|
#110 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Mengde godteri på kosedagSkolen her klarer visst ikke å bestemme seg for hva de vil. Den ble åpnet i fjor høst, da lansert som sukkerfri skole. Så fant de ut at den skulle ikke være sukkerfri, men godtefri, så til jul kunne de ha med kjeks, julekaker og evt saft. Så hadde de en felles skitur på småtrinnet og mellomtrinnet og da var det plutselig lov med "tursjokolade". Rektor, som var den som hadde bestemt dette, hadde sett for seg at ungene hadde med seg kvikk lunsj, for i hans hode er det tursjokolade. Vel, han tok feil, det var unger som kom med 200 g melkesjokolader.
|
|
|
|
#111 |
|
awesom
|
Sv: Mengde godteri på kosedagAndreklassingen min hadde med seg en halvliter solo, en liten kindersjokolade, en kick og to never potetskruer.
|
|
|
#112 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Mengde godteri på kosedagJonas kunne ha med seg en halv liter brus og godis for 20 kr. Han hadde med seg en pose med popcorn. Han slet veldig med å velge mellom en kurv med jordbær eller popcorn, men kom kjapt fram til at jorbærene kostet MYE mer enn popcorn og hva han hadde lov til å handle for.
|
|
|
#113 |
|
trøtt
|
Sv: Mengde godteri på kosedagVi hadde "kosetime" da jeg gikk på barneskolen, og da var det fri flyt.
|
|
|
#114 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Mengde godteri på kosedagLurer på hvorfor skolene syns det er bedre med kjeks og kake...?
|
|
|
#115 |
|
Pauset
|
Det lurer virkelig jeg også på. Spesielt kjeks som inneholder rimelig mye usundt dritt... |
|
|
|
![]() |
|
|