Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i Dublin

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-12, 19:09   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shopping i Dublin

Hvordan er shoppingmulighetene i Dublin? Google-søk tyder på at det er ganske bra, men jeg finner lite om hvilke butikker de faktisk har der. Noen som har tips?

Zara, Benetton, Camper, Jigsaw, Mexx, Banana Republic, Desigual osv, finnes de der?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 19:18   #2
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i Dublin

Zara var der. Ellersbhusker jeg ikke helt, kan tenke litt på dette. Det var flust med shopping i gågatene i alle fall.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 12:56   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:dytter:

Bra Zara er der.

Gammel 24-06-12, 13:04   #4
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ved å google Camper Dublin fikk jeg opp denne ihvertfall:
http://www.timeout.com/dublin/shops/...%3A5435/camper

Kan sikkert finne mer der.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-12, 13:16   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var nylig i Dublin, men jobbet så pokkers mye at det ikke ble et sekund tid til shopping. Men jeg var i Grafton street på kveldstid, og det så lovende ut.

Gammel 24-06-12, 18:33   #6
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg finner Desigual som skal ligge i Arnotts Jervis Centre. Det er en eller annen kul kjede som også har butikk sentralt plassert, men jeg kommer bare ikke på navnet... Noe som Bluen har nevnt tidligere tror jeg.

Fake it 'til you make it
Gammel 25-06-12, 11:26   #7
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg finner Desigual som skal ligge i Arnotts Jervis Centre. Det er en eller annen kul kjede som også har butikk sentralt plassert, men jeg kommer bare ikke på navnet... Noe som Bluen har nevnt tidligere tror jeg.

Kan det være Promod?

Gammel 25-06-12, 11:33   #8
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det 4 år siden jeg var i Dublin og da hadde de Banana Republic, mener den lå i Henry St, en tverrgate til hovedgaten O'Connell st. I Henry st. lå det mye kjente butikker.

Gammel 25-06-12, 11:37   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var der i fjor og kan konstatere at det ikke er noen stor shoppingby. De har Zara og Camper og sånn, men det er ikke de mest fantastiske variantene jeg har sett.

De er gode på publiv og kveldsstemning da.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-12, 11:46   #10
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Det kan være Promod. Da jeg var der var det salg på Debenham's, jeg fant faktisk flere fine ting på 70%.

Jeg var ikke i Dublin for shopping, men for å være med venner og drikke øl.

Fake it 'til you make it
Gammel 25-06-12, 12:12   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Pull and Bear? Den ligger også i Hentrys st. ikke langt fra Debenham's.

Gammel 25-06-12, 13:10   #12
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Standard

Den kule butikken jeg så lå på andre siden av elva. Kan det ha vært Skunk Funk?

Fake it 'til you make it
Gammel 25-06-12, 15:00   #13
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Promod og Banana republic er bra! Takk for svar.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

De er gode på publiv og kveldsstemning da.

- og det er jo det viktigste. :kjærestetur:

Gammel 01-07-12, 12:05   #14
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dublin er helt grei for shopping. Jeg finner alle butikkene jeg besøker i London der. Jeg har stort sett holdt meg i området Henry Street, Jervis Street og Grafton Street. Da får jeg dekket alle behovene mine. Jeg har ennå ikke besøkt handlesenteret ved St. Stephens Green, men den skal være veldig bra.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.