|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Shopping i DublinHvordan er shoppingmulighetene i Dublin? Google-søk tyder på at det er ganske bra, men jeg finner lite om hvilke butikker de faktisk har der. Noen som har tips? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Fortynnet
|
Sv: Shopping i DublinVed å google Camper Dublin fikk jeg opp denne ihvertfall: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Shopping i DublinJeg var nylig i Dublin, men jobbet så pokkers mye at det ikke ble et sekund tid til shopping. Men jeg var i Grafton street på kveldstid, og det så lovende ut.
|
|
|
|
#6 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Shopping i DublinJeg finner Desigual som skal ligge i Arnotts Jervis Centre. Det er en eller annen kul kjede som også har butikk sentralt plassert, men jeg kommer bare ikke på navnet... Noe som Bluen har nevnt tidligere tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
Retromum
|
Sv: Shopping i Dublin
Kan det være Promod?
|
|
|
#8 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Shopping i DublinNå er det 4 år siden jeg var i Dublin og da hadde de Banana Republic, mener den lå i Henry St, en tverrgate til hovedgaten O'Connell st. I Henry st. lå det mye kjente butikker.
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Shopping i DublinJeg var der i fjor og kan konstatere at det ikke er noen stor shoppingby. De har Zara og Camper og sånn, men det er ikke de mest fantastiske variantene jeg har sett.
|
|
|
#10 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Shopping i DublinDet kan være Promod. Da jeg var der var det salg på Debenham's, jeg fant faktisk flere fine ting på 70%.
|
|
|
#11 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Shopping i Dublin
Pull and Bear? Den ligger også i Hentrys st. ikke langt fra Debenham's.
|
|
|
#14 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shopping i DublinDublin er helt grei for shopping. Jeg finner alle butikkene jeg besøker i London der. Jeg har stort sett holdt meg i området Henry Street, Jervis Street og Grafton Street. Da får jeg dekket alle behovene mine. Jeg har ennå ikke besøkt handlesenteret ved St. Stephens Green, men den skal være veldig bra. |
|
|
|
![]() |
|
|