|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
TrusetrådenJeg vet vi har hatt noen trusetråder, men fant det ikke i farta.
|
|
|
#2 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TrusetrådenEr den i bomull? Den er vel litt lik den de har hatt som kampanjemodell tidligere, med forskjellig mønster og slikt? Jeg har et par av dem og de er gode. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trusetråden
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: TrusetrådenDen var fin, men jeg er litt redd for sånn type strikk. Syns de PR-trusene av annen type med sånn strikk kan være litt stramme i strikken. De rine la ut bilde av er min favoritt. Ingenting som strammer eller lager kanter noe sted. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: TrusetrådenJeg liker både den supertynne Rine viser til og den Nessie linker til, men i disse barberingstider sliter jeg så med at ALT gnager og lager nupper. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: TrusetrådenNoen som vet om de Nessie tipset om er like gode som Bjørn Borg boxerene? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
ekstremt trøtt
|
Ikke i nærheten. Bjørn Borg er mange hakk bedre. De fra PR er altfor slakke i stoffet. Gode med en gang før de legger de seg i skrukker utover dagen.
|
|
|
#12 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TrusetrådenEr kjempefornøyd med PR-trusene. Bruker boxere. Sitter som de skal og lager ingen synlige trusekanter. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trusetrådenok- tusen takk for svaret- da må jeg begynne å jakte på Bjørn Borgboxere. Noen som vet hvor man får tak i? Gjerne på nett.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sånn passe sane
|
Å? Jeg synes ikke den ser noe god ut, ser jo ut som den har krøpet opp akkurat der vi ikke vil at den skal være?
|
|
|
#15 |
|
Halloen!
Ja, men i motsetning til stringtruser, kjenner man ikke hvis den kryper opp. Eller er det bare jeg som er veldig ufølsom? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Sånn passe sane
|
|
|
|
#17 |
|
Halloen!
Sv: TrusetrådenBille: Cubus har iallfall. Lurer på om de har på noen dagligvarebutikker også? Er alltid i sånne små pappesker. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: TrusetrådenJeg er enig med Rine. Jeg kjøper på Cubus når de har tre for to. |
|
|
|
![]() |
|
|