Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-12, 11:09   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Trusetråden

Jeg vet vi har hatt noen trusetråder, men fant det ikke i farta.

Men nå har jeg kjøpt meg noen truser som jeg liker så godt!

Jeg liker ikke g-string, og jeg liker ikke hipster, for de blir liksom hengende midt på rompa mi, og da blir det en lekker strek der.

Men nå har Pierre Robert kommet med en ny bokser (og hipster for de som liker det), som passer perfekt til min rompe. Den dekker rompa da, men ikke nedover låra. Men jeg slipper at den glir opp, og/eller kryper både her og der.

Det er denne:

Jeg kjøpte to etter venninnetips, og nå skal jeg få kjøpt flere. Jeg hadde på den da jeg jogga i går, og det funka fint. De andre trusene jeg har hatt har liksom beveget seg oppover når jeg har løpt.

Nå har jeg ganske stor rompe da, både bred og alt.. og jeg liker å ha truse under bukse/løpetights fordi jeg da føler det holder litt på plass (det gjør ikke en g-string).

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 11:20   #2
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Trusetråden

Er den i bomull? Den er vel litt lik den de har hatt som kampanjemodell tidligere, med forskjellig mønster og slikt? Jeg har et par av dem og de er gode.

Selv bruker jeg nesten bare hipsteren fra PRs Exclusive kolleksjon. Den med blondekant oppe og rundt beina og har en 5-6 stk. av den.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 11:26   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den ser ut til å være for lav i livet for meg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 11:27   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Supertynne Sloggi : peker opp: er de beste. :sverger:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 11:51   #5
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Den liker ikke jeg, de er for stramme i strikken.

Jammen atte Rine, holder den seg der den skal da?

Gammel 07-07-12, 12:09   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Bruker hipster fra H&M eller noe lignende, jeg, men den fra PR ser god ut. Den du har lagt inn bilde av, Rine, ser ut som om den går for langt inn i rompa etter min smak.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 12:15   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

.

Jammen atte Rine, holder den seg der den skal da?

Ja, jeg synes faktisk det. Den er uansett ikke stram, så man merker kanskje ikke om den ikke gjør det?

Gammel 07-07-12, 12:24   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin, men jeg er litt redd for sånn type strikk. Syns de PR-trusene av annen type med sånn strikk kan være litt stramme i strikken. De rine la ut bilde av er min favoritt. Ingenting som strammer eller lager kanter noe sted.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 12:27   #9
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker både den supertynne Rine viser til og den Nessie linker til, men i disse barberingstider sliter jeg så med at ALT gnager og lager nupper.

Må jeg bruke knetruser?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 12:29   #10
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Noen som vet om de Nessie tipset om er like gode som Bjørn Borg boxerene?
Desperat i behov for nye

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 13:17   #11
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Noen som vet om de Nessie tipset om er like gode som Bjørn Borg boxerene?
Desperat i behov for nye

Ikke i nærheten. Bjørn Borg er mange hakk bedre. De fra PR er altfor slakke i stoffet. Gode med en gang før de legger de seg i skrukker utover dagen.

Gammel 07-07-12, 13:31   #12
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er kjempefornøyd med PR-trusene. Bruker boxere. Sitter som de skal og lager ingen synlige trusekanter.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 13:34   #13
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

ok- tusen takk for svaret- da må jeg begynne å jakte på Bjørn Borgboxere. Noen som vet hvor man får tak i? Gjerne på nett.

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Ikke i nærheten. Bjørn Borg er mange hakk bedre. De fra PR er altfor slakke i stoffet. Gode med en gang før de legger de seg i skrukker utover dagen.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 13:38   #14
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Supertynne Sloggi : peker opp: er de beste. :sverger:

Å? Jeg synes ikke den ser noe god ut, ser jo ut som den har krøpet opp akkurat der vi ikke vil at den skal være?

Gammel 07-07-12, 13:42   #15
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Å? Jeg synes ikke den ser noe god ut, ser jo ut som den har krøpet opp akkurat der vi ikke vil at den skal være?

Ja, men i motsetning til stringtruser, kjenner man ikke hvis den kryper opp. Eller er det bare jeg som er veldig ufølsom?

Gammel 07-07-12, 13:50   #16
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, men i motsetning til stringtruser, kjenner man ikke hvis den kryper opp. Eller er det bare jeg som er veldig ufølsom?

Jeg kan jo prøve og se, men jeg haaaater det når de kryper oppi der, så jeg er definitivt relativt følsom. String bruker jeg uansett ikke, jeg pleier å bruke hipsters fra PR og Lindex. Hvor kjøper du Sloggi?

Gammel 07-07-12, 13:51   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Bille: Cubus har iallfall. Lurer på om de har på noen dagligvarebutikker også? Er alltid i sånne små pappesker.

Gammel 07-07-12, 13:52   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De kryper ikke opp noe sted, de er bare formet sånn at de ikke dekker hele rompa.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-12, 13:54   #19
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Håkkei, jeg er definitivt villig til å prøve, trenger litt nytt ser jeg.

Gammel 07-07-12, 13:54   #20
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med Rine. Jeg kjøper på Cubus når de har tre for to.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.