|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#123 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Jeg kan ikke fatte at ingen har nevnt voldtektsscenen i Drageløperen. Da hulkegråt jeg. Det tror jeg er det mest hjerteskjærende jeg noensinne har lest.
|
|
|
#124 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Skal aldri lese igjen...det er fali for sjelen og slemminger som minner en på det
|
|
|
#125 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Vesleblakken |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Kjære Timo og Slavenes bok gråt jeg i bøttevis av da jeg var ung. Når Mikkal dør i Raijaserien også. Åja og slutten på Tornefuglene.
|
|
|
|
#127 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Vannliljen og Voldtatte følelser må også på listen. Herteskjærende, grufulle, og i grunnen ganske bra skrevet. Ingenting blir sagt direkte, men man skjønner altfor godt hva som skjer. Handler om en jente/kvinne som blir utsatt for grufulle seksuelle overgrep og vold av faren og farmoren sin og utvikler flere personligheter. Første bok handler om livet hennes frem til bryllupet, den andre boken om livet etter. At det er sann historie gjør det så mye verre.
|
|
|
|
#128 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Note da! Jeg sitter jo på jobb!
|
|
|
|
#129 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok?
|
|
|
|
#130 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Friskest i minnet nå: Det første kapittelet om "Reek" i A dance with dragons. Da sov jeg dårlig etterpå.
|
|
|
#131 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Vesleblakken!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#132 |
|
can-jur
|
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Vesleblakken. Bare tittelen er mer enn nok.
|
|
|
|
#133 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)Saras nøkkel! Ble helt fra meg av å tenke på den lille gutten i skapet. Tankene vandrer fort til min egen sønn på samme alder og hva hvis noe sånt hadde skjedd med han...... |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spinoff fra osv; mest hjerteskjærende i en bok? (OBS: Spoilere fra masse bøker!)
Kjære Timo...
|
![]() |
|
|