Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rimelig og ok sengetøy?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-12, 21:50   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rimelig og ok sengetøy?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg flyr og kjører bil, men så lite jeg kan. Og jeg vet selvsagt at det er lite miljøvennlig og prøver derfor ikke å unnskylde eller rettferdiggjøre det med at andre ting er like ille eller verre.

Det jeg ikke forstår, er hvordan du i ditt første innlegg i denne tråden så lett kunne kritisere andres miljøvalg når du tydeligvis ikke er så fryktelig mye bedre selv. Men det er kanskje slik verden er for de som selvsagt er fordømmende?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 22:06   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det jeg ikke forstår, er hvordan du i ditt første innlegg i denne tråden så lett kunne kritisere andres miljøvalg når du tydeligvis ikke er så fryktelig mye bedre selv. Men det er kanskje slik verden er for de som selvsagt er fordømmende?

Jeg er ikke helt enig. Vi her i Vesten bør skjerpe oss skikkelig og det bør ikke være sånn at kulturen er sånn at overforbruk er helt ok. Og det bør være sånn at om noen utbasunerer virkelig helt koko overforbruk på noe så må det være greit å kommentere det. Faen heller, sengetøy hvert år?! Selvfølgelig må det være greit å reagere negativt på det.

Gammel 23-07-12, 22:46   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Faen heller, sengetøy hvert år?! Selvfølgelig må det være greit å reagere negativt på det.

Virkelig? Syns du virkelig det er helt akseptabelt å si at folk er koko i hodet sitt om de kjøper sengetøy hver år? Skal det ikke mer til?

Jeg er veldig VELDIG enig i at overforbruk er en uting. Men det gjør vi da omtrent alle sammen, hver eneste dag. Det er for eksempel massevis av shoppetråder her på forumet, uten at jeg har sett at det blir reagert negativt på disse.

Hva i alle dager ønsker egentlig Tallulah og nå du, Esme, å oppnå med å slenge dritt om andre menneskers mentale evner? I beste fall vil Guttemammis tenke gjennom sitt forbruk og kanskje finne ut at hun nok kunne satset på mer slitesterkt sengetøy. ETT menneske. I beste fall.

Hvorfor ikke heller bruke kreftene sine - hvis man da faktisk er veldig opptatt av dette med miljøvern - steder hvor man kan påvirke litt mer enn ett menneske?

Med mindre man da altså bare ønsker å rakke ned på andre mennesker.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-12, 23:15   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Virkelig? Syns du virkelig det er helt akseptabelt å si at folk er koko i hodet sitt om de kjøper sengetøy hver år? Skal det ikke mer til?

Jeg er veldig VELDIG enig i at overforbruk er en uting. Men det gjør vi da omtrent alle sammen, hver eneste dag. Det er for eksempel massevis av shoppetråder her på forumet, uten at jeg har sett at det blir reagert negativt på disse.

Hva i alle dager ønsker egentlig Tallulah og nå du, Esme, å oppnå med å slenge dritt om andre menneskers mentale evner? I beste fall vil Guttemammis tenke gjennom sitt forbruk og kanskje finne ut at hun nok kunne satset på mer slitesterkt sengetøy. ETT menneske. I beste fall.

Hvorfor ikke heller bruke kreftene sine - hvis man da faktisk er veldig opptatt av dette med miljøvern - steder hvor man kan påvirke litt mer enn ett menneske?

Med mindre man da altså bare ønsker å rakke ned på andre mennesker.

Jeg har ikke sagt noe som helst om de mentale evnene om noen som helst. Jeg har sagt noe om forbruket.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.