|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Eier du shapewear? | |||
| Ja |
|
113 | 57,36% |
| Nei |
|
82 | 41,62% |
| Diskresjon er en selvfølge |
|
2 | 1,02% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier du shapewear?Jeg har noe i skapet som passet for 20 kilo siden. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Eier du shapewear?Jeg krysset nei jeg. Jeg eier noe greier jeg kjøpte en gang, men jeg bruker det ikke. |
|
|
|
#26 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Eier du shapewear?Nei, eier ikke, men burde nok hatt.
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier du shapewear?Nei. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Eier du shapewear?Nei, det har jeg sluttet med. Det funker ikke og er ubehagelig og vondt.
|
|
|
|
#29 |
|
Originala
|
Sv: Eier du shapewear?Jeg har en tube eller hva det heter. en sak som går fra under brystene og ned forbi rompa. Jeg synes den er ganske god, egentlig. Men den har ikke lenger så veldig effekt. Burde kanskje kjøpt en ny? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Eier du shapewear?Ja, jeg har en slags hudfarget tubegreie jeg kan ha på meg under trange kjoler. Det er så ubehagelig å ha på at jeg aldri bruker den.
|
|
|
#31 |
|
Originala
|
Sv: Eier du shapewear?
Vi kjøpte vel den samtidig, vi, om jeg ikke husker feil. Jeg kjøpte sort, så den var sikkert bedre. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier du shapewear?Jeg har mange, både microfibersinglet med lett hold-på-plass-effekt, og truser og sånn med mer heftig hold-in. Bruker singletene nesten hver dag, og det andre under finklær. De er ikke ubehagelige i det hele tatt, og de er det tror jeg de er for små.
|
|
|
#34 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Eier du shapewear?Jeg bruker mye shapewear. Jeg vil si jeg har det på flere dager enn jeg ikke har det. Men det er jo ikke ekstremt behagelig akkurat, så jeg tar det av straks jeg kommer hjem.
|
|
|
|
#35 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Eier du shapewear?Ja jeg har flere hold-in truser pga ks magevalk så er magen min delt i 2 så bør ha høy truse under det meste.Ingen av de er mere ubehaldligere en andre truser.Kjøper de fleste på Lindex.
|
|
|
|
#36 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Eier du shapewear?Jepp, opptil flere. Den fra Trinny og S. må jeg nesten ha hjelp for å få på. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Eier du shapewear?Nei, men det er jo et godt tips. Har aldri prøvd det.
|
|
|
#40 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Sv: Eier du shapewear?Ja. Intet mindre enn 8 forskjellige truser, med ben, uten ben, høye i livet og korte. |
|
|
|
![]() |
|
|