Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Eier du shapewear?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Eier du shapewear?
Ja 113 57,36%
Nei 82 41,62%
Diskresjon er en selvfølge 2 1,02%
Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-12, 21:49   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eier du shapewear?

... eller hold-inn-truser som jeg var vant til å kalle det. Leste i en artikkel at nå eier de fleste ett eller annet shapeweare plagg. Og da ble jeg forferdelig nygjerrig på om dette stemte.

Så gjør du det?

Sist redigert av him : 28-07-12 kl 21:50. Årsak: hold-in-truser -> hold-inn-truser
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 21:50   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eier du shapewear?

Nei, det gjør jeg ikke.

Gjør de fleste det, altså?

Gammel 28-07-12, 21:52   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg eier en sånn kjolesak, men den brukes ytterst sjelden. Ubehagelig.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 21:53   #4
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, jeg eier en sånn stram truse som du drar oppunder armene. Har bare brukt den en gang fordi den rullet ned og lagde en stor valk der den sluttet. Så adskillig bedre ut uten "shape"-trusen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 21:54   #5
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Ja, kjøpte en sånn høy "truse" sak før jeg skulle i bryllup i sommer. Har gått en del ned i vekt og kjolen, vel den satt finere på når magen ble holdt litt på plass.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 21:57   #6
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Gjør de fleste det, altså?

Artikkelen påsto det, men jeg kjenner jeg er litt skeptisk til at de fleste gjør det. Jeg har det ikke selv, så jeg er spent på hva FP poller seg inn på.

Gammel 28-07-12, 21:57   #7
Odelia

Odelia sin avatar

Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, jeg har en slik lang singlet-dings som går til ned over hoftene. Syns ikke den holder inn, men den fordeler det i alle fall litt mer jevnt Eneste ulempen er at det buler ut under armene på baksiden der så den funker bare til visse antrekk.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 21:59   #8
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jepp, har en hudfarget høy hold-in-truse fra Lindex, den er helt super. Kjolene sitter penere på, og så slipper jeg at trusekanten på magen synes under trange kjoler, kanten går helt opp under bh'en. Vurderer en sånn en med litt ben på også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 22:00   #9
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp. Jeg har en sånn under-armene-truse, kjøpt på Lindex. Den er genial! Og så har jeg jo en del hold-in-strømpebukser.

Gammel 28-07-12, 22:00   #10
Malama

Malama sin avatar

Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Så langt virker det som om konklusjonen er at "en god del gjør det, men felles for de fleste er at de mener det ikke fungerer optimalt"

Så da ser jeg ikke noe stooort behov for å løpe ut å skaffe en heller.

Gammel 28-07-12, 22:02   #11
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jepp, har en hudfarget høy hold-in-truse fra Lindex, den er helt super. Kjolene sitter penere på, og så slipper jeg at trusekanten på magen synes under trange kjoler, kanten går helt opp under bh'en. Vurderer en sånn en med litt ben på også.

Høres ut som om det er den samme som jeg har. Den fungerte bra for meg også.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 22:04   #12
Carrie
-

Carrie sin avatar

Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Hold-In-Push-Up-Stay-Up-Og-Bli-Der som jeg pleier å kalle det.

Har en hold-in høy truse med lange ben. Skikkelig sexy. Not. Hold-in strømpebukser også.

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 22:06   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men det er egentlig bare sløvt, jeg planlegger å kjøpe meg en sånn lekker truse som når oppunder armene.

Gammel 28-07-12, 22:07   #14
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har litt diverse, ja. En hold-in-truse, den funker relativt bra. Et par strømpebukser med hold-in-effekt, de tror jeg pleier å rulle ned, så de er ikke like bra. Også har jeg en sak som bare er rundt magen, den også funker relativt greit.

Men det er jo ikke spesielt digg å bruke da, så jeg synes det fungerer bedre nå som jeg har trena endel og slipper å bruke det.

Gammel 28-07-12, 22:08   #15
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg har flere slike. Når man har gått ned 60 kg i vekt på et år, er dette en genial oppfinnelse for å unngå for mye dissing. Enkelt og greit. Jeg har et par singlet'er og jeg bruker stort sett slike hver dag. De er ikke ubehagelige å ha på i hele tatt. Jeg har forresten fått langt mindre plager med ryggen (brystryggen) etter at jeg begynte å bruke slike. Kiropraktoren min mener det har sammenheng med at jeg får bedre holdning når jeg bruker slike tvangstrøyer. Ikke vet jeg, men jeg trives iallefall med de.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 22:10   #16
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stemte nei, men kjøper jo hold in strømpebukser om jeg skal ha på finkjole.

Gammel 28-07-12, 22:11   #17
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en underkjole med en viss hold-fast effekt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 22:12   #18
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Jeg stemte nei, men kjøper jo hold in strømpebukser om jeg skal ha på finkjole.

Jeg og.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 22:21   #19
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en truse med en slags hold-inn-effekt, men den ser helt normal ut - går til navlen og er ganske moderat.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-12, 22:24   #20
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en med ben og som går til oppunder puppene, men den er ikke spesielt dovennlig så det blir bare styr å bruke den.... . Er ellers kjekk til bruk under kjoler, men blir altså knapt brukt. Den jeg har er fra Trinny og Susanna.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:19.