|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Eier du shapewear? | |||
| Ja |
|
113 | 57,36% |
| Nei |
|
82 | 41,62% |
| Diskresjon er en selvfølge |
|
2 | 1,02% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Eier du shapewear?... eller hold-inn-truser som jeg var vant til å kalle det. Leste i en artikkel at nå eier de fleste ett eller annet shapeweare plagg. Og da ble jeg forferdelig nygjerrig på om dette stemte.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 28-07-12 kl 21:50. Årsak: hold-in-truser -> hold-inn-truser |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier du shapewear?Nei, det gjør jeg ikke.
|
|
|
#3 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Eier du shapewear?Ja, jeg eier en sånn kjolesak, men den brukes ytterst sjelden. Ubehagelig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Eier du shapewear?Jepp, jeg eier en sånn stram truse som du drar oppunder armene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Eier du shapewear?
Artikkelen påsto det, men jeg kjenner jeg er litt skeptisk til at de fleste gjør det. Jeg har det ikke selv, så jeg er spent på hva FP poller seg inn på.
|
|
|
#7 |
|
Sv: Eier du shapewear?Ja, jeg har en slik lang singlet-dings som går til ned over hoftene. Syns ikke den holder inn, men den fordeler det i alle fall litt mer jevnt |
|
|
|
|
|
#8 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Eier du shapewear?Jepp, har en hudfarget høy hold-in-truse fra Lindex, den er helt super. Kjolene sitter penere på, og så slipper jeg at trusekanten på magen synes under trange kjoler, kanten går helt opp under bh'en. Vurderer en sånn en med litt ben på også. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Eier du shapewear?Jepp. Jeg har en sånn under-armene-truse, kjøpt på Lindex. Den er genial! Og så har jeg jo en del hold-in-strømpebukser.
|
|
|
#10 |
|
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Eier du shapewear?Så langt virker det som om konklusjonen er at "en god del gjør det, men felles for de fleste er at de mener det ikke fungerer optimalt"
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Eier du shapewear?
Høres ut som om det er den samme som jeg har. Den fungerte bra for meg også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Eier du shapewear?Hold-In-Push-Up-Stay-Up-Og-Bli-Der som jeg pleier å kalle det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Eier du shapewear?Nei, men det er egentlig bare sløvt, jeg planlegger å kjøpe meg en sånn lekker truse som når oppunder armene.
|
|
|
#14 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Eier du shapewear?Jeg har litt diverse, ja. En hold-in-truse, den funker relativt bra. Et par strømpebukser med hold-in-effekt, de tror jeg pleier å rulle ned, så de er ikke like bra. Også har jeg en sak som bare er rundt magen, den også funker relativt greit.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Eier du shapewear?Ja, jeg har flere slike. Når man har gått ned 60 kg i vekt på et år, er dette en genial oppfinnelse for å unngå for mye dissing. Enkelt og greit. Jeg har et par singlet'er og jeg bruker stort sett slike hver dag. De er ikke ubehagelige å ha på i hele tatt. Jeg har forresten fått langt mindre plager med ryggen (brystryggen) etter at jeg begynte å bruke slike. Kiropraktoren min mener det har sammenheng med at jeg får bedre holdning når jeg bruker slike tvangstrøyer. Ikke vet jeg, men jeg trives iallefall med de. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Eier du shapewear?Jeg stemte nei, men kjøper jo hold in strømpebukser om jeg skal ha på finkjole.
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: Eier du shapewear?Jeg har en truse med en slags hold-inn-effekt, men den ser helt normal ut - går til navlen og er ganske moderat.
|
|
|
|
#20 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Eier du shapewear?Jeg har en med ben og som går til oppunder puppene, men den er ikke spesielt dovennlig så det blir bare styr å bruke den....
|
![]() |
|
|