Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Padler man kano alene med barn?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-12, 00:30   #38
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Padler man kano alene med barn?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Uansvarlig?
Fordi?
Jeg skjønner jo at det er total krise at det ikke er mobildekning, både fatter og jeg døde rett som det var på kanotur, han i sin barndom og jeg i min, siden vi ikke hadde mobildekning i skauen. (Eller mobil å ha dekning med, for den sakens skyld.)
Så lenge dere har vest, hva er det verste som kan skje på et stille vann?
Det har ikke slått meg at noen kunne mene det var uansvarlig, før du skrev det her, og jeg lurer litt på hva slags genuine naturopplevelser som da ikke er uansvarlige.
Å ta med vesla på skitur i fjellet innebærer jo strengt tatt en mye større risiko, uten at jeg vurderer den som stor nok til å slutte med skiturer av den grunn, så lenge vi har med nødvendig utstyr til å takle uvær.

Dra på tur og nyt naturen, med god samvittighet!
God tur!

Slo ikke meg heller at det kunne være uansvarlig. Husker vi hadde en tråd om unger ombord i båt størrelse 30 fot også. Hadde heller ikke slått meg som noe man må tenke to ganger før man gjør. Redningsvester er en selvfølge, men det er jo sykkehjelm på sykkeltur i skogen også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.