|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?
At seter må tåle mye også når de er pakket i eske. Det er få påkjenninger butikken kan utsette et sete for som overgår belastningen det utsettes for når det blir sendt i posten. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Men altså, dette med at et sete er pakket beskyttene i eske, med isopor rundt... Da er det jo beskyttet av isoporen? (for det kan jo ikke sende løst i en pappeske??)
|
|
|
#44 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg jobber på et sted hvor vi selger bilstoler. Vi har aldri fått beltestoler som har vært pakket i eske med isopor rundt stolen. Beltestolene vi selger, får vi enten pakket to og to i samme pappkasse eller enkeltvis pakket enten i en pappkasse eller i en pose. Det er ikke isopor rundt beltestolen i esken på noen av de vi selger, iallefall. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg kjøpte Brio Zento i nettbutikk, og det var det ikke isopor rundt, bare plast. Det er vel ikke en beltestol, men likevel.
|
|
|
|
#47 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Jeg hadde GARANTERT himlet med øynene... |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg synes det er helt greit å forvente at et nytt sete ikke er fullt av riper, så det er kanskje en idé for butikken å tenke over frakten samt oppbevaringen av setet i butikken.
|
|
|
#49 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg fikk begge mine beltestoler i eske fra Barnas Hus for en drøy måneds tid siden. Når det er sagt, så synes jeg nok det var å være litt i overkant nøye på det akkurat i denne saken, og servicen i butikken var i alle fall ikke noen å klage på. Jeg hadde kanskje bedt om et prisavslag dog.
|
|
|
#50 |
|
|
Det er vel produsent og ikke butikk som setter standard for hvordan en vare bør fraktes ut i fra hva det forventes å tåle. Hvis produsent har produsert en skjør vare som må pakkes isopor og ikke tåler å fraktes uten polstring hadde det nok blitt gjort. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Shake it out!
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg er nok en sjuske, for jeg hadde aldri kommet på å kikke under stolen. Og synes alt som ikke er pakket inn i papp er storveis, for da slipper jeg å fylle opp søppelspannet med det.
|
|
|
#52 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Eg fekk tilsendt to bilseter i posten, og dei var ikkje pakka med anna enn papp. Ingen isopor eller øvrig beskyttelse.
|
|
|
#53 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Ikke at jeg skal bikke over og bli usaklig og dra dette ut av proporsjoner, men hvis man kjøper frukt pg grønnsaker så er det jo de færreste som vil betale full pris for en blomkål med svarte råteflekker, eller en klementin med mugg på skallet?
|
|
|
#54 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Skal du dra det ut av proporsjoner får du jo sørge for at det er sammenlignbart da... Muggen klementin er ødelagt og uspiselig, ergo ville jeg ikke kjøpt den. Boks med mais som var bulket men hel er fullt spiselig, ergo ville jeg kjøpt den.
|
|
|
#55 |
|
Stabilt ustabil...
|
:drar det videre ut av proporsjoner:
|
|
|
#56 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Det er fortsatt en bedre sammenlikning enn din, men det blir litt epler og pærer.
|
|
|
#57 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Jeg tror snaut stolene kommer seg fra fabrikken uten litt riper under altså ...
|
|
|
#58 |
|
Stabilt ustabil...
|
Men har man forårsaket ripene selv så vet man jo med mye mer sikkerhet hva stolen har blitt utsatt for, hva som forårsaket disse ripene.
|
|
|
#59 |
|
Hertuginne
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Og poenget til Robyn er vel også at riper under stolen faktisk ikke forringer stolene egenskaper, på samme måte som en bulket maisboks ikke forringer innholdet.
|
|
|
#60 |
|
|
Sv: Kjøp av beltestol- vrang kunde?Først var det riper, og nå er det hakk?
|
|
![]() |
|
|