Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når får skolebarn ny sekk nå til dags?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-12, 11:28   #61
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når får skolebarn ny sekk nå til dags?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har faktisk lagt ned veto mot korker han ikke kjenner opphavet til, det ble for ekkelt for meg.

Samme her. Og flasker. Spesielt de uten kork.

Men vi har bare vasket sekken en gang i maskin, og s en gang med biotex i sommer, sekken ble nesten som ny.
Ser at den er skikkelig sliten i remmer og litt småfillete her og der, men den henger sammen ser faktisk ikke så verst ut når man ikke gransker den nøye. Og duger forhåpentligvis frem til hun slutter å ta med seg alt hun finner.
Når slutter de med det? Jeg begynner å bli lei av å bære ut igjen stein, stokker, dingser og bomser. Ja, og kongler. Herregud så mye kongler man kan finne på å trenge.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 12:50   #62
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har faktisk lagt ned veto mot korker han ikke kjenner opphavet til, det ble for ekkelt for meg.

Jeg har lagt ned forbud mot plastkorker, i og med at jeg vet at de blir (ble?) brukt til å porsjonere ut GHB med. Men metallkorker har vært greit. Enn så lenge. Av og til føler jeg at jeg har en hund i stedet for et barn. Han liker å jage duer, ta med seg pinner hjem og sleike meg på armen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-12, 13:01   #63
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Her fikk storebror ny 28L Bergans i 3.klasse. Han hadde 1.klasse sekk fra Beckmann, men den ble liten når han skulle ha matpakke, flaske og bøker i samme rom. Liker bedre at Bergans har 2 rom. Dessuten måtte han begynne å ta bussen til skolen i 3.klasse og det er lettere å få med seg gymtøyet fra bussen når det er oppi sekken enn ekstra pose/bag

1.klasse sekken er slitt, men brukes nå som tursekk. Regner med at han neste gang får ny når han begynner på ungdomsskolen - altså 8.kl.

Gammel 06-08-12, 14:06   #64
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Tallulah
"Hunden" min er 4,5 og har heldigvis gitt seg med sleikinga.

Vi har ingen umiddelbare planer om å kjøpe ny sekk i år. Men etter å ha lest gjennom tråden så vurderer jeg å gi den en vask, og justere den sånn at jeg ser at den passer til 3-klassingen. Tenker kanskje på et nytt pennal som skolestartinvestering.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:03.