Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor tolerant er du overfor andres tro?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-07, 18:21   #11
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor tolerant er du overfor andres tro?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi så nettopp i går den episoden av House der dr. House svarer følgende på om han virkelig opplever det som mer fortrøstningsfullt å tro at det ikke finnes noe liv etter døden: I find it more comforting to believe that this simply isn’t a test. Jeg har veldig sans for den tanken. Men da er vi egentlig i startgropen for enda en parallell diskusjon (ikke at det er noe galt i det).

Ja, det er mange måter å tenke på. Det må hver enkelt finne ut av for de som føler for det. Jeg vet ikke hva "House" er for noe, ei heller dr. House men en interessant tanke han kommer med der. Påstanden jeg kommer med er ikke noe tull. Det finner dere i faglitteratur om "Barn i sorg og krise". Atle Dyregrov har skrevet mye om "Barn i sorg og krise".

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.