Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-12, 20:23   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?

Liker dere fornøyelsesparker? Hvilke har dere vært i, og hva var positivt/negativt der?

Vi har lyst å reise til Liseberg å ta Balder, hvis vi tør. Jeg har selvsagt fortalt ungene hvor sinnsykt skummel den er.

Gammel 08-08-12, 20:26   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?

Jeg kan ikke fordra skumle karuseller, berg- og dalbaner osv.

Men Liseberg er en hyggelig park.MYE triveligere enn tusenfryd synes jeg.

Gammel 08-08-12, 20:29   #3
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hunderfossen: Lenge siden vi var der. Jeg likte ikke parken noe særlig.
Kongeparken: Veldig lenge siden jeg var der og kan derfor ikke uttale meg om hvordan den er nå.
Bø Sommarland: Kjedelig om man ikke er glad i vannsklier
Liseberg: Toppers for dem som er glad i tivoli
Tusenfryd: Dårligere enn Liseberg
Astrid Lindgrens Verden: Deilig og rolig park, men kanskje kjedelig for dem som liker action. Som voksen syntes jeg parken var helt nydelig og ungene koste seg der.
Mummiverden: Nydelig lita øy i den finske skjærgården. Mest som et utendørs teater i grunnen. Ingen action, men søt park med god stemning. Eldstemann på 10 ville nok kjedet seg der i dag, men han koste seg der da han var 4.
Djurs Sommerland: Veldig bra
Fårup Sommerland: Veldig bra
Legoland: Bra park om man liker Lego. Er man ikke opptatt av Lego ville jeg heller valgt Djurs eller Fårup.
Tivoli i København: Fint sted for voksne om kvelden med konserter og mulighet til å ta et glass vin. Ikke det helt store for barn.
Heide Park i Soltau: Fantastisk park!
Disneyland California: Bra, men mye kø.
Lilleputthammer: Koselig og midt i blinken for å slå i hjel noen timer med små barn.

Det var parkene jeg kom på nå. Har jeg vært i flere tro? Jeg innbiller meg at det har vært noen til.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:32   #4
Sonar

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har nettopp vært i Liseberg med ungene. Vi koste oss dagen lang.

Balder var skummel, men veldig gøy.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:37   #5
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kopierte noen av stedene til Fnatten.

Hunderfossen: Mange år siden, kjedelig for voksne, greit for små barn?
Kongeparken: Var der når jeg var russ for hundre år siden, husker det egentlig ikke.
Bø Sommarland: Bra for gutta som elsker å bade
Liseberg: Kjempemoro for stor og liten
Tusenfryd: Det er mange år siden jeg var der, men det var vel greit.
Djurs Sommerland: Bra
Fårup Sommerland: Bra
BonBonland: Litt slitt, men lite kø i forhold til andre steder.
Legoland: Moro hvis man liker Lego, men kjedelige karuseller
Tivoli i København: Menst fint
Lilleputthammer: En evighet siden sist, men det er vel greit
Gardaland, Italia: Litt trist park, men karusellene var morsomme
Dyreparken i Kristiansand
Gröna Lund

Jeg er helt sikker på at jeg har vært i flere parker i Danmark, men kommer ikke på hva de heter.

Sist redigert av Anne C : 08-08-12 kl 23:56.
Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:38   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker fornøyelsesparker og har vært i :

Tusenfryd Helt greit
Liseberg Gøy
Hunderfossen
Lilleputthammer- Kjempekoselig park
Dyreparken i Kristiansand
Vimmerby(astrid lindgrens verden)- Koseligstemparken vi har værT i
Djurs sommerland- Gøy
Legoland- Litt kjip
Tivoli i Danmark
Bø i sommerland

Sist redigert av Chablis : 08-08-12 kl 20:53.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:44   #7
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungene mine elsker store berg- og dalbaner, og det gjør jeg også. Vi skal til Liseberg en tur en helg etter skolen har startet igjen, for nå er lillebror stor nok til å ta mye på Liseberg sammen med voksen når han er over 110 og jentene har ventet i mange år på å bli over 140cm når vi er der, og det er de nå.

Den store tre berg- og dalbanen på Tusenfryd har jentene tatt fra de var 5 år gamle. Dessverre for lillebror er han mye lavere for alderen og har ikke kommet opp i de høyder ennå som en må være. Balder blir nok tatt mange ganger når vi skal til Liseberg for meg og jentene også.

Vi har vært i de fleste parkene som nevnt over her borsett fra Bø Sommarland, Kongeparken og tivoli i København. Ungene liker best Liseberg når det gjelder karuseller. Også liker de best Dyreparken i Kristiansand sånn ellers som fornøyelsespark.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 20:56   #8
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha.. Jeg glemte Dyreparken i Kristiansand. Den har jeg besøkt jevnlig fra jeg var så liten at jeg ikke kan huske det.
Jeg liker Dyreparken veldig godt og synes tilbudet der er variert og fint. Det finnes noe for enhver smak. Ulempen er at det er skrekkelig dyrt om man skal ha med seg både parken og badelandet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 21:02   #9
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Tusenfryd: Ok, litt lite for de minste (men bedre i år) og veldig dyrt i forhold til andre parker. Savner mulighet for å kunne komme inn uten å kjøre attraksjonene.
Liseberg: Ok.
Tivoli: Kjempefin og koselig, kanskje ikke det mest spennende for barn.
Dyrehavsbakken: Ok.
Legoland: Veldig bra. Kjempeflott at de har så mye for de minste også.
Disneyland Paris: Veldig bra, litt mye kø i ferien, men sånn er det jo i alle parker.
Alton Towers (England): Veldig bra, men mest for store barn og voksne.
Drayton Manor Park m/Thomasland (England): Veldig bra, mye for de minste. Perfekt for små Thomastogetfans.

Gammel 08-08-12, 21:03   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte meg veldig godt i Liseberg, men er 10 år siden jeg var der sist.
Gardaland i Italia var kjempeartig, siden jeg var der for 13 år siden har de jo utvidet den med minst det dobbelte. Så jeg skal definitivt dit igjen!
Kongeparken er ca. en halvtimes kjøretur herfra, fin park men litt for kjedelig for sånne fartsfantomer som meg. Jeg savner en ordentlig berg- og dalbane i Kongeparken.
Tusenfryd er morsom.

Gammel 08-08-12, 21:03   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja Dyreparken i Kristiansand har vi jo vært.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 21:09   #12
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Kongeparken: Kjekk liten park for de små.
Dyreparkenk, men det er jo en dyrepark.
Bø sommerland: Her bader man.
Hunderfossen: Også mest for de små.
Tusenfryd: lenge siden jeg har vært der, men har vært gøy.
Liseberg: samme som Tusenfryd, men hakket gøyere.
Fårup: Rakk ikke hele parken, men den var super.
Djurs: her rakk vi alt, super park.
Terra mitica: Beste parken vi har vært i!

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 22:42   #13
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Liker dere fornøyelsesparker? Hvilke har dere vært i, og hva var positivt/negativt der?

Vi har lyst å reise til Liseberg å ta Balder, hvis vi tør. Jeg har selvsagt fortalt ungene hvor sinnsykt skummel den er.

Den er ikke skummel, den er morsom! Jeg tok den for to uker siden, og satt selvsagt framst. Kanonen er skumlere, men fantastisk rå. Og ikke minst AtmosFear.

Har ikke vært så mange steder; Tusenfryd, Tivoli (i København), Hunderfossen, Lilleputthammer, Bø Sommarland og Liseberg, og Liseberg er definitivt morsomst spør du meg.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:22   #14
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kongeparken: Ungene kjørte en berg- og dalbane der 20 ganger på rad i fjor, jeg syns den var litt skummel men ikke hadde den loop eller noe. Ellers var Kongeparken en grei park på dagstur.

Dyreparken: Fantastisk men ufordragelig kommersiell og dyr.

Sommarland: Ungene elsker det, jeg not so much. Veldig ureint der, med mye søtsaker og veps og diverse.

Djurs: Kjempegøy!

Fårup: Kjempegøy!

Mikkelparken: Kjempegøy men nå begynner mine å bli litt store. I fjor hadde de det veldig gøy, de har det egentlig gøy overalt.

Gammel 08-08-12, 23:25   #15
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Dyreparken i Kristiansand: Greit, men 10-åringen synes nok det begynner å bli litt kjedelig. Badeland som er egen park ved siden av fristet mer for hennes del.

Tusenfryd: Kjekt for 10-åringen som liker karuseller, men ikke så gøy for minsten på 7 som ikke er glad i skumle karuseller. Dessuten synes jeg maten de serverer her er utrolig dårlig og dyr.

Gröna Lund: Veldig koselig park og hadde sikkert slått an blant ungene også. Var der da eldste var 3 uker.

Liseberg: Hadde nok slått an for 10-åringen som elsker karuseller. Mindre park og ikke like koselig som Gröna Lund.

Six Flags Magic Mountain, Nederland: Veldig morsom som voksen som elsker berg- og dalbaner. Vet ikke hvor mye de har for barn der, siden jeg var der uten barn.

Legoland: Gøy for ungene, men jeg synes parken er trang, full, lite plasser hvor man kan sette seg ned uten å sitte oppå andre.

Hunderfossen: Lenge siden jeg var der, men jeg syntes denne var litt kjedelig og liten.

Lilleputthammer: samme som over.

Tivoli: Ungene koste seg, men ikke den største parken og helt greit å være der noen timer.

Efteling: Stor park med mye å se og oppleve. En dag var altfor lite. Begge ungene storkoste seg, og mange karuseller for voksne også. Mye kø til de største karusellene, men store områder hvor det er helt greit å slå ihjel ventetid mens andre står i kø.

Euro Disney Paris: Nydelig park, mye å se. Synd at spøkelseshuset er på fransk, var i alle fall. Har veldig lyst til å ta med ungene dit.

Universal Studios, LA: Mye for voksne, vet ikke hvor mye det hadde vært for 7-åringen i denne parken, kan være forandret for det er lenge siden ejg var der. Koste meg, men var der uten barn.

Sea World, San Diego: Koste meg masse, morsome show. Tror at ungene ville kost seg der også. Lenge siden jeg var der.

Sist redigert av amylin : 08-08-12 kl 23:49. Årsak: Glemte noen parker.
amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:41   #16
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Dyreparken i Kristiansand: Greit, men 10-åringen synes nok det begynner å bli litt kjedelig. Badeland som er egen park ved siden av fristet mer for hennes del.

Tusenfryd: Kjekt for 10-åringen som liker karuseller, men ikke så gøy for minsten på 7 som ikke er glad i skumle karuseller. Dessuten synes jeg maten de serverer her er utrolig dårlig og dyr.

Gröna Lund: Veldig koselig park og hadde sikkert slått an blant ungene også. Var der da eldste var 3 uker.

Liseberg: Hadde nok slått an for 10-åringen som elsker karuseller. Mindre park og ikke like koselig som Gröna Lund.

Six Flags Magic Mountain, Nederland: Veldig morsom som voksen som elsker berg- og dalbaner. Vet ikke hvor mye de har for barn der, siden jeg var der uten barn.

Legoland: Gøy for ungene, men jeg synes parken er trang, full, lite plasser hvor man kan sette seg ned uten å sitte oppå andre.

Hunderfossen: Lenge siden jeg var der, men jeg syntes denne var litt kjedelig og liten.

Lilleputthammer: samme som over.

Tivoli: Ungene koste seg, men ikke den største parken og helt greit å være der noen timer.

Efteling: Stor park med mye å se og oppleve. En dag var altfor lite. Begge ungene storkoste seg, og mange karuseller for voksne også. Mye kø til de største karusellene, men store områder hvor det er helt greit å slå ihjel ventetid mens andre står i kø.

Efteling
Skal man til Efteling bør man være der i to dager og overnatte i de fantastiske husene der. Vi hadde regn den første dagen vi var der og hadde parken nesten helt for oss selv. Det var helt genialt. Dagen etter var det strålende sol, da fikk vi med oss den koselige eventyrbiten av parken.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:45   #17
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Efteling
Skal man til Efteling bør man være der i to dager og overnatte i de fantastiske husene der. Vi hadde regn den første dagen vi var der og hadde parken nesten helt for oss selv. Det var helt genialt. Dagen etter var det strålende sol, da fikk vi med oss den koselige eventyrbiten av parken.

Den delen er veldig koselig, ja. Det ødela helt tidskjema i forhold til karuseller.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-12, 23:46   #18
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til ikke å være så glad i fornøyelsesparker, har jeg jammen vært i ganske mange!

Utlandet:

• Disneyland, California
  • Universal Studios, California
  • Disney World, Florida
  • Euro Disney, Paris
  • Gardaland, Italia
  • Tivoli, København
  • Fårup, Jylland
  • Legoland, Jylland
  • Liseberg, Göteborg
Norge:
  • Tusenfryd
  • Hunderfossen
  • Kongeparken
  • Dyreparken i Kristiansand
Og veldig mange badeparker. Jeg likte godt Dyreparken i Kristiansand, fordi det var en behagelig stemning og ikke bråkete og heseblesende, i sterk kontrast til Tusenfryd, for eksempel. Disney-parkene var overraskende morsomme, men jeg må tilstå at livsfase ved besøket nok har litt å si for hvilket inntrykk jeg sitter igjen med av de ulike parkene. Det kan bl.a. hende at jeg ville ha fått stjerner i øynene dersom jeg hadde stiftet bekjentskap med Tusenfryd som barn.

Jeg irriterer meg over parker med et billettsystem som Tusenfryds, hvor inngangsbilletten koster en formue, og gir tilgang til alle attraksjonene. Det er en særdeles dårlig deal når man ikke benytter seg av noen av dem. Da er det bedre slik det er i Liseberg og i Tivoli i København.

Tivoli og Liseberg er også mye hyggeligere å rusle i enn Tusenfryd, synes jeg. Kvaliteten på berg- og dalbanene og sånt er jeg ikke den rette til å uttale meg om.

Gammel 09-08-12, 07:56   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fornøyelsesparkar er det med å vere forelder eg like minst. Hederlig unntak er Dyreparken. Men vi har vore i fleire og ungane elske det. Mora vente derimot med glede på den dagen eg sleppe.

Gammel 09-08-12, 08:14   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært jevnlig i Dyreparken i Kristiansand siden vi fikk barn, men jeg surnet kraftig i fjor da det gikk opp for oss at det kostet en månedslønning å komme inn i parken og badeland. Besøket endte med skuffa barn og sure/gjerrige voksne, så i år dro vi ikke dit.

Kongeparken elsket vi, men så er ingen av oss særlig glad i store karuseller. Vi besøkte Lisebergs julemarked et år, ellers er vi nok mer Universeum-familie.

Astrid Lindgrens verden var hyggelig, spesielt for voksne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.