|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Liker dere fornøyelsesparker? Hvilke har dere vært i, og hva var positivt/negativt der?
![]() |
#2 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Jeg kan ikke fordra skumle karuseller, berg- og dalbaner osv.
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Hunderfossen: Lenge siden vi var der. Jeg likte ikke parken noe særlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Jeg har nettopp vært i Liseberg med ungene. Vi koste oss dagen lang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Kopierte noen av stedene til Fnatten. Sist redigert av Anne C : 08-08-12 kl 23:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Jeg elsker fornøyelsesparker og har vært i : Sist redigert av Chablis : 08-08-12 kl 20:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Ungene mine elsker store berg- og dalbaner, og det gjør jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Haha.. Jeg glemte Dyreparken i Kristiansand. Den har jeg besøkt jevnlig fra jeg var så liten at jeg ikke kan huske det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Tusenfryd: Ok, litt lite for de minste (men bedre i år) og veldig dyrt i forhold til andre parker. Savner mulighet for å kunne komme inn uten å kjøre attraksjonene.
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Jeg likte meg veldig godt i Liseberg, men er 10 år siden jeg var der sist.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Ja Dyreparken i Kristiansand har vi jo vært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I endring
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Kongeparken: Kjekk liten park for de små.
![]() |
#13 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?
Den er ikke skummel, den er morsom!
![]() |
#14 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Kongeparken: Ungene kjørte en berg- og dalbane der 20 ganger på rad i fjor, jeg syns den var litt skummel men ikke hadde den loop eller noe. Ellers var Kongeparken en grei park på dagstur.
![]() |
#15 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Dyreparken i Kristiansand: Greit, men 10-åringen synes nok det begynner å bli litt kjedelig. Badeland som er egen park ved siden av fristet mer for hennes del. Sist redigert av amylin : 08-08-12 kl 23:49. Årsak: Glemte noen parker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
awesom
|
Efteling
![]() |
#17 |
One of These Days
|
Den delen er veldig koselig, ja. Det ødela helt tidskjema i forhold til karuseller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Til ikke å være så glad i fornøyelsesparker, har jeg jammen vært i ganske mange!
Jeg irriterer meg over parker med et billettsystem som Tusenfryds, hvor inngangsbilletten koster en formue, og gir tilgang til alle attraksjonene. Det er en særdeles dårlig deal når man ikke benytter seg av noen av dem. Da er det bedre slik det er i Liseberg og i Tivoli i København. Tivoli og Liseberg er også mye hyggeligere å rusle i enn Tusenfryd, synes jeg. Kvaliteten på berg- og dalbanene og sånt er jeg ikke den rette til å uttale meg om.
![]() |
#19 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Fornøyelsesparkar er det med å vere forelder eg like minst. Hederlig unntak er Dyreparken. Men vi har vore i fleire og ungane elske det. Mora vente derimot med glede på den dagen eg sleppe.
![]() |
![]() |
#20 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvilke fornøyelsesparker har du vært i?Vi har vært jevnlig i Dyreparken i Kristiansand siden vi fikk barn, men jeg surnet kraftig i fjor da det gikk opp for oss at det kostet en månedslønning å komme inn i parken og badeland. Besøket endte med skuffa barn og sure/gjerrige voksne, så i år dro vi ikke dit.
![]() |
|
|