Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Penger i myntboksen i butikken - finneren er vinneren, eller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-12, 21:27   #25
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Penger i myntboksen i butikken - finneren er vinneren, eller?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Tja, rett og slett at jeg synes det virker litt "grådig" å hive fingrene inn i myntreturen for å se om noen har glemt igjen noe.

Jeg syns det er veldig forskjell på å hive seg over myntreturen i det sekundet forrige kunde forlater, og å faktisk sjekke etter om det er penger der. De gangene jeg har funnet penger der har jeg enten visst at de tilhørte kunden før meg, og dermed kunne gjort personen oppmerksom på det, eller jeg har gitt pengene til personen i kassen. Det har jeg også gjort om jeg har funnet småpenger på gulvet rundt kassene.

Men på et generelt nivå syns jeg det er fint om ungene plukker opp penger de finner på bakken eller i myntretur eller andre steder. En krone funnet er en krone tjent. Det syns jeg er en OK lærdom. Selvsagt forutsatt at man ikke har noen som helst mulighet til å finne den personen som har mistet pengene.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:43.