|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syden og bikiniJeg tenkte litt på det samme. Har gått 14 dager uanstrengt i bikini. Det er som om litt brunfarge hjelper, for det er ikke stas de to første dagene.
![]() |
#22 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Syden og bikini
Skal man føle "skam" til vanlig over føflekker?
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syden og bikiniJeg må innrømme at jeg føler meg mest komfortabel i badedrakt etter tre svangerskap. Så passer jeg heller på at de er badedrakter som gjør puppene mine fine.
Kjenner jeg er glad for at pådet all inclusive hotellet vi bodde var det påbudt med bukser for mennene under middagen. Jeg så heller ikke noen i kun badetøy under lunsj eller middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syden og bikiniVi er mye i Spania og jeg trives godt i bikini der. Tenker ikke over hvordan andre er kledd eller hva andre måtte ha av kroppsfasong. Men vesla er litt opgitt over alle som liker og vise frem puppene sine. Hun kan ikke skjønne det, fordi de er jo privado. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syden og bikiniKanskje jeg må til Syden en tur?
![]() |
|
|