Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syden og bikini

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-12, 15:09   #21
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syden og bikini

Jeg tenkte litt på det samme. Har gått 14 dager uanstrengt i bikini. Det er som om litt brunfarge hjelper, for det er ikke stas de to første dagene.

Vi har nok feriert mest i Italia. Der er det ikke noe alternativ til bikini, det ville bare sett rart ut.

Og russere og Speedo, vi var på snorkletur ved Hurghada. En russer kom opp i vår båt, dessorientert, i Speedo og med trusa full av koraller han hadde rappet. Vi hadde han på besøk i flere timer.

Gammel 13-08-12, 15:14   #22
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

lite klær tilsynelatende uten å tenke på kroppsvekt, hengemager, strekkmerker og føflekker.

Skal man føle "skam" til vanlig over føflekker? I så tilfelle har jeg vært skamløs i snart 40 år.

Ellers, ja befriende deilig.

Gammel 13-08-12, 15:15   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Skal man føle "skam" til vanlig over føflekker?

Nei!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 15:19   #24
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

skulle underholde oss en dag, og tok oss med på - av alle steder - en homonudiststrand. :my eyes:

Høres ut som grei underholdning for en dag, det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 15:28   #25
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg må innrømme at jeg føler meg mest komfortabel i badedrakt etter tre svangerskap. Så passer jeg heller på at de er badedrakter som gjør puppene mine fine.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Nå kom jeg på venninnen min som var på et eller annet gresk hotell med bare nyrike og korpulente russere som gikk i speedo hele døgnet. Veldig hyggelig med all-inclusive-måltider i selskap av mange, mange middeladrende menn med stor mage og speedo.

Kjenner jeg er glad for at pådet all inclusive hotellet vi bodde var det påbudt med bukser for mennene under middagen. Jeg så heller ikke noen i kun badetøy under lunsj eller middag.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 15:57   #26
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Vi er mye i Spania og jeg trives godt i bikini der. Tenker ikke over hvordan andre er kledd eller hva andre måtte ha av kroppsfasong. Men vesla er litt opgitt over alle som liker og vise frem puppene sine. Hun kan ikke skjønne det, fordi de er jo privado.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-12, 19:15   #27
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje jeg må til Syden en tur?
Jeg driver nemlig å øver meg på tanken på at jeg kanskje, muligens hvis det går å anskaffe meg bikini igjen. Magen er jo tross alt penere som brun enn lyseblå. Men jeg er ikke sikker på om jeg tør enda.
Mannen min synes at jeg er skikkelig teit som soler meg i badedrakt men en liten shorts utenpå.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.