Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dødninghode på barneklær?!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 16:18   #121
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dødninghode på barneklær?!

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg lurte bare på om yngre mødre er mere tolerante mot sånne motiver enn mere modne mødre. Og nei, det var hverken frekt eller spydig ment.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er 29!

...og jeg er snart 33...
Den teorien er herved forkastet.

(På grunnlag av det gode statistiske grunnlaget av TO personer. )

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 16:38   #122
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes ikke så mye om det, og vil ikke kjøpe noen klær til Kasper med det på selv. Han har fått noen par sokker med dødningehoder på, men jeg har ikke tenkt å bytte de. Jeg synes generelt sett at så snart man må opp i størrelser over 86 til små gutter, så blir alt så tøft og "hardt". Spesielt på HM og andre kjedebutikker. Jeg synes det godt kan være en mellomting mellom nusselige bamser og camo/skate/dødningehodeklær til barn (gutter).

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 16:50   #123
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg foretrekker dødningehoder fremfor ekle nussepusse bamser og gakkgakker på babyklær.

Jeg liker godt klær med dødningehoder på selv også, jeg. Må nesten poste bildet jeg nylig la ut i shoppingtråden her også:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:03   #124
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg liker godt klær med dødningehoder på selv også, jeg. Må nesten poste bildet jeg nylig la ut i shoppingtråden her også:

Var dette bildet som ga med tråd-ideen!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:35   #125
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nova, her.

...og jeg er snart 33...
Den teorien er herved forkastet.

(På grunnlag av det gode statistiske grunnlaget av TO personer. )

Det er jo leeeeeeeeeeeeenge til jeg fyller 30
Ca.. 2 mnd..

Gammel 09-04-07, 20:39   #126
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsom tråd og Olympia; masse kule klær du har funnet frem.

Jeg tenker sjørøver og ikke død, og syns dødninghode er utrolig mye stiligere enn ekle, ekle Kaptein Sabeltann. Er enig med Glitter i at det er et skille her mellom harry og kult. Bamser og prinsesser er kjipt, det samme med superhelter og Bratz-aktige motiver. Kamo er det styggeste jeg vet både på store og små.

Vesla måtte nok fått rosa eller lilla dødninghoder om hun skulle kledd det på seg. Selv da er jeg i tvil om hun hadde godtatt det. Hun er helt fjern med klær og påkledning for tiden og ingenting er bra nok.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:47   #127
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke overbegeistret for dødninghoder på barneklær, men tulla har et par rosa sokker med dødninghoder på. Jeg er synes trykk på klær er kult, da.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 21:05   #128
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte nettopp en dongerijakke til poden med en hvit "sjørøverdekor" (hodeskalle og kryssede knokler) på den ene siden av brystet - jeg så ikke mønsteret før jeg var i ferd med å betale, og jeg tenkte vel ikke engang over at det skulle være noe upassende ved det. Jeg synes djevleluer og svarte klær med flammer og skaller er helt greit og til tider riktig kult, selv om det ikke er sånt jeg kjøper selv; jeg liker ikke "kamuflasjeklær" på unger (eller voksne for den del), men det skal ganske mye til at jeg skal reagere veldig negativt til hva folk har på seg selv eller ungene sine. (Og jeg er 37, sånn hvis noen fører statistikk. )

Gammel 09-04-07, 21:13   #129
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Var dette bildet som ga med tråd-ideen!

Og fornøyd som jeg er med shortsen, så jeg mitt snitt til å publisere bildet en gang til.

Forøvrig er jeg 34 og et halvt år.

Gammel 09-04-07, 21:18   #130
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke sansen for dødningehoder etc på barne- og babyklær. Og det hjelper ikke at de prøver å mykne det med å ha rosa/lyseblå underlag.

Gammel 09-04-07, 21:18   #131
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Her har vi derimot en t-skjorte jeg aldri kunne kledd mitt barn i - eller meg selv, for den saks skyld. Ikke fordi jeg synes den er upassende, men fordi jeg lider av en velutviklet araknofobi.

Her en kveld kom jeg over husedderkopp-tråden på herværende forum, og ble fysisk kvalm. Klarte ikke å svare eller noe, selv om jeg hadde mye på hjertet om temaet.

Sist redigert av Xian : 09-04-07 kl 21:36. Årsak: Ufattelig irriterende skrivefeil
Gammel 09-04-07, 21:31   #132
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det fins jo masse klær mellom "bamser og anemiske pasteller" og "dødninghoder og flammer".

Da signerer jeg Maximillia.

Må innrømme at storebror på 8 har undertøy med dødninghoder på, men de er ikke innkjøpt av meg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 21:33   #133
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nesten sånn at JEG må ha meg en skjorte med dødninghode på nå!

Gammel 09-04-07, 21:45   #134
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Bare vent! Tipper denne tråden har fått hodeskallene til å snike seg inn bakdøren hos både den ene og den andre. Før du vet ordet av det står du i butikken og vurderer en svart og en rosa t-skjorte med dødningskalle opp mot hverandre.

Gammel 09-04-07, 21:45   #135
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Den var kul da!

Gammel 09-04-07, 21:49   #136
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville aldri kjøpt babyklær med dødninghoder eller flammer på, men venter ellers på at noen her må spise kameler etterhvert som poden/e vokser opp

Kan forøvrig ellers melde meg som totalt stilløs, ser jeg ut i fra tråden.
Her i huset har ungene (4 i tallet)
*stilige klær uten dill og dall
*klær med prinsesser, ponnyer og bamser
*nøytrale klær
*klær med "morsomt" trykk
*klær i sterke farger
*klær i duse farger og pasteller
*klær med superhelter
*klær med flammer og dødninghoder
*klær med blonder og roser

...og sikkert enda flere varianter...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 22:02   #137
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Dødninghoder har vi bare på karnevalutsyret foreløbig. Hadde gjerne kjøpt litt jenteklær med det på hvis jeg hadde sett det. Godt å få en avveksling fra den til tider meget høye prinsessefaktoren Forbinner ikke dødninghoder med døden, men med sjørøvere

Gammel 09-04-07, 22:08   #138
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sönnen min paa 3,5 har piratgenser. Han elsker den, og jeg synes ogsaa at den er töff. Fra Rare.

Sist redigert av liefje : 17-10-08 kl 11:55.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 00:02   #139
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har.

Men det er fordi jeg er stor, stygg og slem. Poden er liten og søt så han får ikke.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 00:37   #140
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg syns ikke det er noe på barn. Skal dog innrømme at jeg er litt glad i det selv.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.