Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Madrass

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-07, 20:28   #1
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Madrass

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Nei det har jeg heller ikke lett etter, jeg er også tilhenger av at barn får sove i senger tilpasset størrelsen på ungene. Nevnte jeg det?

Det tror jeg blir mer avhengig av barnet og dets behov/personlighet enn hvor stort barnet er. Min eldste prøvde vi uttrekkseng til, han mistrivdes sterkt i den. Vi hadde en seng i 90X200 stående på rommet også. Han dro dyne og pute der og la seg til å sove. Jentene har brukt utrekksengen i ca 1 år hver før de vokste ut av den. De turnet rundt i sengen om natten og slo hodet, våknet uttallige ganger. Det ble slutt med det når de fikk 90X200 seng.

Gammel 09-04-07, 20:29   #2
Marian
29 år

Marian sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Det tror jeg blir mer avhengig av barnet og dets behov/personlighet enn hvor stort barnet er. Min eldste prøvde vi uttrekkseng til, han mistrivdes sterkt i den. Vi hadde en seng i 90X200 stående på rommet også. Han dro dyne og pute der og la seg til å sove. Jentene har brukt utrekksengen i ca 1 år hver før de vokste ut av den. De turnet rundt i sengen om natten og slo hodet, våknet uttallige ganger. Det ble slutt med det når de fikk 90X200 seng.

Jeg har en kålmark

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 20:32   #3
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marian, her.

Jeg har en kålmark

Kanskje en større seng roer lillekålmark på natten? Fungerte på mine barn i hvert fall.

Gammel 09-04-07, 20:49   #4
Marian
29 år

Marian sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Marian er litt kulMarian er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Kanskje en større seng roer lillekålmark på natten? Fungerte på mine barn i hvert fall.

Nei vi har prøvd, det gikk over alle støvleskaft.

Marian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 21:11   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Det er jo mange voksne som og liker godt latex madrasser. Det er mange gode latex madrasser hos ikea som ikke er alt for dyre.

Jeg vurderte egentlig aldri springfjær madrass til sprinkelsengen men hadde planer om å kjøpe latex. Men han i butikken ville ikke selge meg latex og jeg havnet opp med fiber. Men kommer til å kjøpe latex i neste størrelse.

Min erfaring med barn er at de ikke ligger beint i sengen uansett. og da er det bra med en madrass som er like god/dårlig uansett hvor barnet ligger. Istedenfor en som er god om barnet ligger som en voksen men vond med en gang makkingen begynner 20 min etter leggetid.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-07, 22:15   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

En kompis som har møbelbutikk, og har vært på kurs hos flere av disse kjente madrassprodusentene, anbefalte oss å kjøpe en god skumgummimadrass til vesla. Han sa at for at springfjærmadrasser skal være bra, må man veie en god del mer enn et lite barn. Og han liker egentlig å selge dyre ting, så da han faktisk anbefalte det rimeligste alternativet, da stoler jeg på det.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15.