|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Invitert i dobbelbursdagSnuppa (7,5 år) skal i bursdag til en av sine beste venninner som går et årstrinn over på skolen. Venninna har bursdag midt på sommeren og har slått sammen feiringen med en annen jente i klassen som også er juli-barn. Snuppa vet hvem det andre bursdagsbarnet er, men kjenner henne egentlig ikke. Snuppa er en av få inviterte som ikke går i klassen til de to bursdagsbarna.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Invitert i dobbelbursdagJa, det hadde jeg gjort
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Invitert i dobbelbursdagI og med at hun ikke går i klassen til de to andre synes jeg det er greit. Men generelt er man ute på usikker is når man velger å forskjellsbehandle barn mhp gaver på grunnlag av hvor godt man kjenner dem.
|
|
|
#4 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Invitert i dobbelbursdagJa. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Invitert i dobbelbursdagHmm, det kommer vel litt an på hvordan de skal åpne de tenker jeg. Åpner begge samtidig fra snuppa og det er åpenbar forskjell, vil det ikke bli litt kleint?
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Invitert i dobbelbursdag
Jeg aner ikke hvordan de har tenkt til å åpne presanger, og jeg kjenner moren til venninna godt nok til å vite at det har ikke hun heller tenkt på, slik at det ikke nytter å spørre.
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
|
|
|
|
#12 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Invitert i dobbelbursdagJeg hadde bare kjøpt til jenten dere kjenner.
|
|
|
#13 |
|
Kakemonster
|
Sv: Invitert i dobbelbursdagJo, den tråden husker jeg.
|
|
|
|
#14 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jepp - det tar aldri, aldri slutt!
|
|
|
#15 |
|
trøtt
|
Sv: Invitert i dobbelbursdag(Dere har i hvertfall fått beskjed om at det er en dobbeltbursdag. Poden har flere ganger gått i bursdag med en gave siden det har stått ett navn på invitasjonen for så å oppdage at det er to som feirer sammen. Det er ukult det! Spesielt når han kjenner bursdagsbarn nr. to godt også, og selv om de tydeligvis hadde separate innbydelser.)
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Invitert i dobbelbursdagTror egentlig jeg hadde klart å finne noe fint til begge, selv om den ene var dyrere, og tenkt at totalt sett ble nok alt bra. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Invitert i dobbelbursdagFrøkna her kom hjem med bursdagsinvitasjon i dag, to stk feirer sammen. Ene går i klassen hennes (de fikk nye klasser nå) og hun andre går i en annen 2. klasse. Alle har SFO sammen. Jeg kjenner ingen av dem, vet bare knapt hvem de er. Vi gir gave til begge, endte med lik ting (men ikke helt lik likevel).
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sånn tenkte jeg også.
|
![]() |