|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stilling
Siden han ikke vil kommente, så å det være han, tenker jeg. Hvis noen har hacket twitter-kontoen, ville jeg tro at han ville vært tjent med å gå ut med det, og å ta avstand fra det som står istedet for å fremstå som en ukritisk mannsjåvinistisk gris.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingHagen og Klementsen er bare kunnskapsløse nolduser som ikke ser sammenhengen mellom kvinners økonomiske uavhengighet og antall skilsmisser. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingHva er det slags prosjekt han har gående på twitter? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingHagen og Klemetsen kjenner jeg at jeg ikke klarer å irritere meg over. Det er godt vi ser etter forskjellige ting hos ektefellene våre. Hadde mannen min ønsket seg en vaskehjelp hadde han funnet seg en annen kone enn meg. Og så håper jeg at konta til Klemetsen synes det er greit nok. Hva Mille mente om Stein Erik Hagens syn på saken er vel klart nok.
|
|
|
|
#26 |
|
Whatever, never mind
|
Ja, det var vi hvordan det står til hos familien Klementsen og daværende familien Hagen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingHva er det med disse vettskremte mennene om dagen? Det er da ikke lenge siden storsjarmør Haudemann-Andersen kom med noen fine utspill. Nå er det Hagen og Klementsen. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
Kongen. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingJeg trodde de ble skilt fordi Hagen nå endelig skulle ut av skapet jeg, men det er altså fordi Mille ikke steller og stuller nok. Ja, ja. Lik uinteressant er det nå uansett hva han driver med. Synes han sjeldent bidrar med noe fornuftig i samfunnsdebatten kan man si. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingJeg vurderer å sette gubben i 80% stilling. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stilling.. og VG ringer med en gang til kaja Huuse for å høre hva hun synes om mannen sitt utsagn.
|
|
|
#35 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingHagen og Klemetsen gidder jeg ikke la meg provosere av, det er for usakelig på et vis.
|
|
|
#36 |
|
Dragedytteren
|
Det er sikkert hun som har skrevet det, og han synes det er så pinlig at han helst ikke vil snakke om det.
|
|
|
#37 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingOle Klemetsen har veld aldri vært blandt de skarpeste knivene i skuffen, så at det kommer noe sånn fra den kanten er vel ikke akkurat noen bombe. Jeg er mer sjokkert over at det, i dag, finnes kvinner som finner seg i å bli behandlet på en sånn måte. 'Satt i en 50% stilling' my ass... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingDet er fristende å le, men det er jo egentlig ikke spesielt morsomt. Folk mener jo slikt, i større og mindre grad, rundt omkring. Det er ikke bare Klemetsen som sitter hjemme hos seg sjøl og klør seg i rumpa mens han setter kona si i halv stilling. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Jeg har satt kona i en 50 %-stillingKlementsens uttalelser bekrefter jo bare at boksing ikke akkurat er bra for hodet..
|
|
|
#40 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Men å både gjøre det og si det i riksdekkende media. Det krever sin "mann". |
|
|