|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Jeg fikk servert kanelsnurrer som vist over her en gang og de smakte himmelsk og var så mye, mye bedre enn mine 'vanlige'.
![]() |
#43 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Jeg liker både snurrvarianten og skillingsbollevarianten som Harriet viser. :enkel:
![]() |
![]() |
#45 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Og etterpå skal jeg lage solskinnsboller. Det er virkelig |
![]() |
![]() |
#46 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Her var forresten er fin inspirasjonslenke, noget reklamepreget for Tine, men dog.
![]() |
#47 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Jeg lager den nederste versjonen av bildene Harriet viste, ellers blir det mer floke enn surr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Jeg klarer ikke å slutte å tenke på kanelboller nå. Tror jammen jeg må bake i helga, både sånn at jeg får testet den fancy tvinnevarianten og for å teste nugatti på deler av deigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?
Jeg baker som de nederste og de blir så gode at.
![]() |
#52 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sist redigert av Njulaif : 24-08-12 kl 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Jeg tror nok ikke det altså |
![]() |
![]() |
#55 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Veldig fine, er oppskiften hemmelig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Ja, den er dypt hemmelig. Men jeg kan dele den hemmeligheten med deg om du lover å ikke si det til noen? Jeg vet ikke om noen liker kanelsnurrer en gang, men ingen andre må få vite det i hvert fall. |
![]() |
![]() |
#57 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Boller med MASSE Tine vaniljekrem oppi.
![]() |
#58 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Første opskrift på boller med grov mel jeg har sett suggerplum, det ville vært interessant å prøve den. Min oppskrift er gammel, ikke super gammel, men adoptert i 50 årene en gang antar jeg. Den er helt vanlig, med hvitt mel, melk og smør, men jeg må hjem og slå den opp for å huske dl, gram og slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Se om dette hjelper deg på vei |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken søt gjærbakst synes du er aller, aller best?Kringle synes jeg er deilig.
![]() |
|
|