|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min...
Det kan muligens vokse ekte trær! |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Ei bekjent av meg jobber i politiet. Hun hadde stått (i vanlige klær) i kø i en matvarebutikk, da et barn foran i køen begynte oppføre seg akkurat så atalt som barn kan finne på å bli i ny og ne.
![]() |
#105 |
Peppy!
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ..."Hvis du fryser bananen blir den til softis." For en skuffelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...
Uff uff uff |
![]() |
![]() |
#107 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...handletur med mutter: Sist redigert av Left : 26-08-12 kl 00:20. |
![]() |
![]() |
#108 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Ein venn av meg sa til treåringen som ikkje ville sove: |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Tenk så masse penger vi brukte på reguleringen din, også ble du seende sånn ut *latter*.
![]() |
#110 |
Tittel og tittel....
|
Her spør guttene stadig vekk om politiet kommer om de er slemme. Jeg benytter enhver anledning til å si at det gjør de ikke, og at de ikke er slemme, men at jeg ikke alltid liker handlingen, men at politiet uansett ikke kommer for å hente barn. Jeg aner faktisk ikke hvor de har fått den ideen fra, det er ikke fra meg iallefall.
![]() |
#111 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Nei politiet kommer ikke, de kan ikke ta barn. Du kommer på barnehjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Jeg kan egentlig ikke huske noe mamma eller pappa sa som jeg reagerte spesiellt på under oppveksten. De sa mye rart altså, men vi er sånn tøysefamilie, så jeg tok det sikkert som en spøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Hadde de arrangert det?? Det er jo dels morsomt, dels fælt!
![]() |
#114 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Stiv
|
![]() Sv: Jeg skal aldri si til ungen min ...Denne tråden var ufattelig vond å lese. :leiseg:
Som storesøster har jeg fått høre denne mange ganger opp gjennom årene, og jeg skulle ikke si det samme til min unge. Vel, jeg har møtt meg selv i døren ganske mange ganger...
![]() |
![]() |
#117 |
Librocubicularist
|
Kanskje eg skal vere litt forsiktig då... |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Har tro på forbedring
|
Mora mi har og pleid å si dette - men nå forstår jeg det.
![]() |
#119 |
|
Jeg vil anta at det har en viss relevans hva det er foreldrene mener at barna skal forstå.
![]() |
![]() |
|
|