Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-12, 18:20   #10
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Vi hadde hjemmesydd lammeskinnspose til frøkna i bagen. Den kunne ikke åpnes og du har rett i at det er upraktisk! I tillegg går det jo ikke an å stramme den rundt hodet.

Angående syntetiske poser, så var det en forbrukertest som branntestet poser i fjor. En av dem, tror det var Odenwalder, smeltet på null komma niks, men de aller fleste var motstandsdyktige mot feks sigarettglør.

Men altså, hvis farmor betaler, så hadde jeg nok takket ja, gitt at den kunne åpnes At det er syntetisk stoff på utsiden er vel ikke så farlig, ikke noen fare for at posen smelter inn i huden på barnet.

Eg seier sjølvsagt jatakk, desse posane er jo mykje dyrare enn dei utan skinn. Kanskje eg skal leite litt etter den forbrukartesten. Du hugser ikkje kven det var som utførde han? Eg tenker og at det skal litt til før det smelter gjennom lammeskinnet, dersom det skulle komme ei glo oppi vogna. Og dessutan, korfor skulle det komme ei glo oppi vogna? :naiv:

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Vi har voksi orginal. Fornøyd med den til alle fire. Og holder seg godt etter 16 år. Ikke det du spurte om. Knis.

Eg ville nok og kjøpt det, skulle vi betale sjølv. Men det er sikkert dei ho har sett i kyrkja, tipper eg...

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:13.