|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Sv: Typen er pedoJeg blir nesten lei meg når jeg ser hva jeg får i svar her. Jeg valgte dette forumet fordi jeg vet hvor tabubelagt dette er, på KG roper de ikke bare troll, men pedo i tilegg for lignende problemstillinger. Kunne like godt bare skrevet der av likevel ser jeg, der blir de i hvertfall raskt fjernet. Jeg trodde ikke dette forumet var slikt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Typen er pedo
Er du sikker på du ikke blir ley deg?
|
|
|
|
#25 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Når noen begynner blir det lett til at andre følger etter, vettu.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Typen er pedoKan en moderator slette dette innlegget? Er ikke noe vits å skrive her mer uansett når man blir latterliggjort bare. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
This is normal!
|
Sv: Typen er pedoDu har fått noen seriøse svar. Eksen din har ikke gjort noe ulovlig, og heldigvis har vi det slik i Norge at noen blir ikke overvåket eller satt i fengsel fordi det kanskje muligens i verste fall kan hende at noen gjør noe galt i fremtiden. Og det er noen glad for.
|
|
|
|
#29 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Typen er pedoIslandsk ser tøffest ut! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Superduperaktiv
Sorry, biter ikke på. Takes one to know one. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Sv: Typen er pedoEller som Bob Dylan ville sagt det; Ley Lady Lay. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bedreviter
|
Sv: Typen er pedoJeg finner det også vanskelig å ta på alvor et slikt innlegg fra en ny bruker, men siden jeg er i det snille hjørnet i dag, og siden jeg vet litt om dette, kan jeg informere om at Kripos er en god instanse å rapportere til, dersom du mistenker at noen har gjort noe ulovlig i forhold til overgrep mot barn, særlig i tilfeller der det gjelder bilder eller film spredt via nett. Sist redigert av Teofelia : 30-08-12 kl 22:15. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
Sv: Typen er pedoDa har jeg lært enda en "viktig" frase på FP.. :-) Syns uansett dere overreagerer noe voldsomt, og skulle dette ikke være et folklore-tilfelle er det neppe hyggelig å bli møtt slik. At én slenger inn kommentar er greit nok, men når dere oppfører dere som en utsultet ulveflokk mister jeg respekten.
|
|
|
#40 |
|
Superduperaktiv
Nåh! Jeg har bare vært her siden igår eller noe sånt, så jeg representerer uansett ikke den gjengse FP-bruker. Enn så lenge. |
|
|
|
![]() |
|
|