Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Typen er pedo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-12, 21:26   #21
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Typen er pedo

Gammel 30-08-12, 21:27   #22
Så ley og skuffa
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2012
Så ley og skuffa er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Jeg blir nesten lei meg når jeg ser hva jeg får i svar her. Jeg valgte dette forumet fordi jeg vet hvor tabubelagt dette er, på KG roper de ikke bare troll, men pedo i tilegg for lignende problemstillinger. Kunne like godt bare skrevet der av likevel ser jeg, der blir de i hvertfall raskt fjernet. Jeg trodde ikke dette forumet var slikt.

Jeg troller faktisk ikke.

Så ley og skuffa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:27   #23
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, eg ler!

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:28   #24
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Så ley og skuffa, her.

Jeg blir nesten lei meg

Er du sikker på du ikke blir ley deg?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:28   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Der var flere i gang ja.

Når noen begynner blir det lett til at andre følger etter, vettu.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:30   #26
Så ley og skuffa
Nybegynner

Så ley og skuffa er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Kan en moderator slette dette innlegget? Er ikke noe vits å skrive her mer uansett når man blir latterliggjort bare.

Så ley og skuffa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:31   #27
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Clingon?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:34   #28
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har fått noen seriøse svar. Eksen din har ikke gjort noe ulovlig, og heldigvis har vi det slik i Norge at noen blir ikke overvåket eller satt i fengsel fordi det kanskje muligens i verste fall kan hende at noen gjør noe galt i fremtiden. Og det er noen glad for.

Og jeg tror det er vanskelig å bli tatt alvorlig med et slikt førsteinnlegg på nettforum. That´s life.

Gammel 30-08-12, 21:38   #29
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Islandsk ser tøffest ut!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:42   #30
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Islandsk ser tøffest ut!

Åh, Munchkin...

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:43   #31
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Jeg blir nesten lei meg når jeg ser hva jeg får i svar her. Jeg valgte dette forumet fordi jeg vet hvor tabubelagt dette er, på KG roper de ikke bare troll, men pedo i tilegg for lignende problemstillinger. Kunne like godt bare skrevet der av likevel ser jeg, der blir de i hvertfall raskt fjernet. Jeg trodde ikke dette forumet var slikt.

Jeg troller faktisk ikke.

Sorry, biter ikke på. Takes one to know one.

Gammel 30-08-12, 21:57   #32
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg blir ley når du blir ley for at leye ting skjer i livet ditt.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 21:58   #33
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorry, biter ikke på. Takes one to know one.

Gammel 30-08-12, 21:58   #34
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Standard

Eller som Bob Dylan ville sagt det; Ley Lady Lay.

Gammel 30-08-12, 22:00   #35
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Takes one to know one.

Du troller også?

Gammel 30-08-12, 22:03   #36
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg blir nesten lei meg (…)

Ben "a river" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:04   #37
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner det også vanskelig å ta på alvor et slikt innlegg fra en ny bruker, men siden jeg er i det snille hjørnet i dag, og siden jeg vet litt om dette, kan jeg informere om at Kripos er en god instanse å rapportere til, dersom du mistenker at noen har gjort noe ulovlig i forhold til overgrep mot barn, særlig i tilfeller der det gjelder bilder eller film spredt via nett.

Som andre allerede har vært inne på, så er det ikke ulovlig å besitte bilder av barn eller å ha seksuelle fantasier om barn. Har man mistanke om at det ikke stoper der, så bør mistanken rapporteres til politiet.

Her er link til Kripos tipsside: https://tips.kripos.no/cmssite.asp?c=1&nm=0&menu=1

Sist redigert av Teofelia : 30-08-12 kl 22:15.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-12, 22:06   #38
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Du troller også?

Ved behov.

Gammel 30-08-12, 22:10   #39
Alias
Med nebb og klør

Alias sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Da har jeg lært enda en "viktig" frase på FP.. :-) Syns uansett dere overreagerer noe voldsomt, og skulle dette ikke være et folklore-tilfelle er det neppe hyggelig å bli møtt slik. At én slenger inn kommentar er greit nok, men når dere oppfører dere som en utsultet ulveflokk mister jeg respekten.

Gammel 30-08-12, 22:15   #40
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Alias, her.

Da har jeg lært enda en "viktig" frase på FP.. :-) Syns uansett dere overreagerer noe voldsomt, og skulle dette ikke være et folklore-tilfelle er det neppe hyggelig å bli møtt slik. At én slenger inn kommentar er greit nok, men når dere oppfører dere som en utsultet ulveflokk mister jeg respekten.

Nåh! Jeg har bare vært her siden igår eller noe sånt, så jeg representerer uansett ikke den gjengse FP-bruker. Enn så lenge.

Derimot har jeg pinlig lang fartstid på ymse fora, og er villig til å vedde hardt på at vedkommende som startet denne tråden troller - og ikke spesielt godt, heller.

Hvorfor? Fordi de åpenbare skrivefeilene rettet seg såfort vedkommende skulle svare noe krasst og forurettet tilbake. Fordi ingen ville ordlagt seg som i hovedinnlegg på ramme alvor. Fordi dette er så dårlig ljugd at det mangler sammenheng og substans.

Er du i besittelse av nett-tilgang og vet hvordan du regger deg/logger deg inn på et forum, blir jeg svært overraska om du ikke vet hvordan man skriver i et forum også. It ain't rocket surgery.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.