Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Helt overveldet av hjelpsomheten deres! Tusen takk! 
Jeg tror jeg skal prøve et par Masaisko etterhvert. Men aller først tror jeg at jeg kommer til å kjøpe meg et par Nikesko som ser litt mer nøytale ut enn de jeg har. Jeg har veldig god erfaring med Nike i forhold til fotfasong og bekvemmelighet. Jeg har to par Nike nå som jeg bruker når jeg er på skikelig tur, men føler meg ikke helt vel med dem på jobb og på skolen og slikt. Det ene paret kjøpte jeg sist høst. Det er et par goretex som går over ankelen. Jeg trives bedre i de gamle Nike-løpeskoene mine. De er nok ikke absolutt toppmodellen (jeg kjøpte dem i sin tid på kampanjetilbud på G-sport), men de er veldig gode å gå i og har god nok demping til det formålet i alle fall.
Hva slags sko er egentlig Nike shox? Hvilke egenskaper har den? Finnes det ulike varianter av den? Jeg er litt usikker på om den vil fungere like bra som en løpesko? 
Jeg har også et par Helly Hansen-sko som jeg er veldig glad i. Mine er imidlertid av en litt enklere variant enn de du har, Magnolia. Dine ser fine ut!
Camper og El Naturalista har sko helt etter min smak. De blir imidlertid, som du skriver, Elinblu, til litt mere penbruk.
Er ikke pumaskoene veldig flate, lil´c?
Skechers har jeg aldri hørt om før, Hattifnatten. Hvor fører de dem?
Det er forøvrig sikkert ingen dum idé å få sjekket fotstilling og slikt. Jeg har gått med innlegg i høyre sko i mange år pga beinlengdeforskjell. Har ikke brukt det på noen år nå, men får fremdeles høre at jeg er skjev i kroppen.
Takk igjen, alle sammen!