Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du noen gang blitt kalt stygg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Ja 92 49,46%
Aldri 73 39,25%
Jeg kan ikke tro at noen gjør det 13 6,99%
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min 5 2,69%
Wiener 3 1,61%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 17:50   #21
MammaHeksa
Superduperaktiv

MammaHeksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?

For å være litt seriøs; jeg ble kalt stygg, dum, tjukk, lat, slem og mange andre forferdelige ting gjennom hele barndommen av mine egne foreldre og bestemor. Det satt sine spor, og tok noen harde år å fri seg fra.

Men ikke pokker om jeg skal la det farge resten av livet mitt.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 17:55   #22
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ei på ungdomsolken sa at jeg var stygg bak ryggen min en gang vi gikk fra ett klasserom til ett annet. Det hjalp litt på at han jeg syntes var den pensete i klassen sa at hun var mye styggere selv.

I voksen alder har det aldri blitt sagt som jeg har hørt, hvertfall.

Gammel 09-09-12, 17:58   #23
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det som sitter best i var en gang da jeg var ute på byen med Mannen. Han møtte en gammel venninne og de ble stående og småprate. Hun er en jente som går for å være ekstremt modellpen og så sier hun: Jeg hører du har giftet deg? Han svarer: Ja, det har jeg. Hun kaster ett blikk på meg og sier med verdens mest ovenfra og ned blikk: Med HUN??? Du har ikke giftet deg med HENNE??

Det gjorde mer vondt enn om hun hadde spyttet på meg og sagt rett ut at jeg var stygg.

Gammel 09-09-12, 17:58   #24
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

I hvert fall ikke etter barne- og ungdomsskolen, bortsett fra av en jeg gikk i klasse med som la meg fullstendig for hat og fortsatt kalte meg stygg da vi var russ. Jeg aner fortsatt ikke hvorfor, men samme kan det være. Til den tid hadde jeg heldigvis fått såpass selvtillit at jeg ikke trodde på ham lenger. I barne- og ungdomsskoleårene var det vel helst tjukk og sånt jeg ble kalt, og det ble gjort narr av måten jeg gikk på og denslags. Jadda. Jeg er så glad jeg er voksen!

Taien: Fy flate, sånne folk har jeg null respekt for. At det går an.

Gammel 09-09-12, 18:07   #25
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yngste min kalte forresten en ungdom her forleden stygg. Ikke til vedkommende, men til meg. Vi tok jo selvsagt en runde på at det ikke er hyggelig å si sånt etc, men hun unnskyldte seg med at hun ikke visste hva hun skulle si... Saken var at denne ungdommen var piercet herfra til månene, i leppe, nese, øyebryn og øreflipp med nagler og ringer og pinner og så omtrent ut som vandrende piggtråd. Og jeg var innerst inne helt enig - vedkommende så heslig ut. (I mine øyne, med fordommer og hva_har_du og alt sammen. Men likevel.) Men det er jo godt mulig personen egentlig hadde et helt normalt utseende ansikt, men det klarte ikke jeg oppdage (og jeg glor ikke på folk heller, så det blir med førsteinntrykket).

Men jeg har en følelse av at det ikke er helt det man snakker om i denne tråden? For hvis man bevisst velger en avvikende stil, så blir man kanskje ikke like såret av kommentarer?

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:14   #26
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, flere ganger. Ikke etter at jeg har blitt voksen.

Gammel 09-09-12, 18:16   #27
Honey
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke etter ungdomsskolen.

Honey er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:16   #28
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ikke som jeg kan huske eller som jeg har hørt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:17   #29
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke etter ungdomsskolen.

Gammel 09-09-12, 18:18   #30
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke det jeg kan huske. Bortsett fra en gang, av en rablende gal grandonkel, som lirte ut av seg til meg og min søster "åh, dere er søstrene, ja. Det ser jeg. Like STYGGE begge to! " Sjarmtroll.

Gammel 09-09-12, 18:18   #31
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, etter all sannsynlighet. På ungdomsskolen var det én som gikk inn for å gjøre livet mitt til et helvete i et par år. Han kalte meg mye, og stygg var sikkert en av de.

Jeg er ikke venn med ham på FB, den dag i dag pga dette. Selv om han allerede første året på videregående beklaget seg og skulle bare danse med meg en hel kveld. Jeg såret visst de unge følelsene hans da vi gikk i 7. klasse og ikke ville være kjæresten hans.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:19   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det har jeg. Også i voksen alder.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:29   #33
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det som sitter best i var en gang da jeg var ute på byen med Mannen. Han møtte en gammel venninne og de ble stående og småprate. Hun er en jente som går for å være ekstremt modellpen og så sier hun: Jeg hører du har giftet deg? Han svarer: Ja, det har jeg. Hun kaster ett blikk på meg og sier med verdens mest ovenfra og ned blikk: Med HUN??? Du har ikke giftet deg med HENNE??

Det gjorde mer vondt enn om hun hadde spyttet på meg og sagt rett ut at jeg var stygg.

Hva i alle dager sa mannen din da? For et nek.

Blir også litt sjokkert over andre her som forteller å ha fått slike kommentarer fra andre voksne folk. Eller sjokkert blir jeg kanskje ikke fordi jeg vet jo at idioter finnes overalt.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:32   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da vi var i syden var det en sur sånn timeshare-selger som kalte meg «stygg, feit og rød gris».

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:32   #35
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første året på ungdomskolen fikk jeg høre både det ene og det andre. Tror aldri det har skjedd siden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:36   #36
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg fikk høre på ungdomsskolen at jeg var så tynn at det var stygt. Jeg prøvde ALT for å legge på meg i den perioden, men det gikk ikke. Den kommentaren gjorde så vondt. Jeg kjenner følelsen enda.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:39   #37
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Nei, ikke direkte til meg. Men at noen synes det er jeg sikker på.
Eller mulig jeg har det, men at det er fortrengt.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:51   #38
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, en god del da jeg var yngre. Jeg ble blant annet kalt "havets skrekk".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:02   #39
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hmmm tror ikke det nei. I sånne fall har det prella av som vann på gåsa. Eller jo det var en gang en fyr som gjorde det slutt med kjæresten sin og fortalte henne at han var forelsket i meg. Hun lirte av seg " din stygge hore" når hun møtte meg ute på byen noen uker senere. Vel jeg kunne ikke brydd meg mindre, jeg hadde da ikke vært i nærheten av eksen hennes heller.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:06   #40
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, ja, den aller tjukkeste jenta på skolen sa jeg så ut som en gris fordi jeg hadde en oppstopper og var rød i kinnene. Stakkars henne, hun slang dritt til alle for å beskytte seg selv.

Men siden jeg var oppvokst uten så mye som et kompliment var jeg ganske sårbar på det og ble lei meg og ønsket å få en sånn lang pen nese som ingen ville kalle grisenese. Det gikk heldigvis over og ikke noe som formet mitt selvbilde eller som jeg bærer med meg i dag.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.