|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg synes heller ikke Angelina Jolie er noe pen. Ei heller Triana Iglesias, men når jeg sier det til mannen min mener han at jeg sier det bare for å provosere/diskutere/krangle, fordi det umulig kan gå an å mene at hun ikke er noe pen.
![]() |
#43 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Nei i utgangspunktet ikke, men jeg har fine øyne og fin naturlig hårfarge nå, og med litt sminke og litt krøll i håret, så kan jeg se bra ut. Men ikke uten dette nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?
Som i at du har forhekset dem, mener du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Det er rart det med smak og behag, for jeg synes ikke Tone D AA er pen. Jeg liker ikke utseendet hennes i det hele tatt. Det er ikke noe GALT med utseendet hennes, men det gjør altså nada for meg. Hadde jeg kunne valgt fra øverste hylle, ville jeg sett ut som Mila Kunis.
![]() |
#47 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Kommer an på. I litt dunkle belysning kan jeg se meg i speilet og tenke jeg ser smashing ut. I dagslys er jeg vanlig. Det rare er kanskje at jeg synes jeg ligner på Divine som mener hun er stygg - så jeg vet ikke? Jeg er fornøyd stort sett iallefall:
![]() |
#48 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Fnis. Men Bauche, da, du ligner da ikke på meg.
![]() |
#49 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Vel, jeg var 1,81 med 90-60-90 og "norgesmester" i pen en gang. Da følte jeg meg egentlig bare ganske verdiløs og stressa, men fikk fort et ganske pragmatisk forhold til det da jobben min var å "se ut".
![]() |
#50 |
Leser
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg hadde absolutt sett ut som meg selv om jeg kunne velge. Jeg kunne godt tenke meg å rette i noen detaljer, få bedre syn, vært mer veltrenet, se 5-7 år yngre ut. Ikke mer, vil forskåne mannen fra å se ut som han har vært på barnerov.
![]() |
#51 |
Erfaren nok
|
Det er ikke sånn at jeg drømmer om å se ut som henne, jeg synes hun tipper over til å bli litt sånn «for» perfekt rett og slett. Men fra mitt ståsted synes jeg likevel hun ser pen ut.
![]() |
#52 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg liker meg selv, og jeg liker utseende mitt. Men jeg er ikke typisk pen.
![]() |
#53 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Ja, jeg synes det.
![]() |
#54 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg er ikke pen. Ikke i det hele tatt. Men på en god dag føler jeg meg smilende. Det er da noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Hadde den bare vært min. Sukk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
awesom
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Tone Damli er forresten en sånn som jeg syns er mer søt en pen. Maverick og Skremmern er eksempel på to damer som jeg utifra bilder i hvertfall synes er vanvittig pene.
![]() |
#58 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Jeg synes Tone D er vanvittig pen, Mila Kunis også. Angelina er litt too much, synes jeg.
![]() |
#59 |
Ikke fullt så fin
|
![]() |
#60 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Spinoff: Syns du selv at du er pen?Ja, jeg synes faktisk at jeg er pen. Ikke smellvakker, men alminnelig pen. Og jeg er fornøyd med utseendet mitt. Jeg tror at jeg ville vært penere om jeg var litt slankere, men likevel er jeg pen nå også. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|