|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Dette er forresten trolig et vanvittig dumt spørsmål, men har du kontrollert at du har fått med samme str hjem som det ble prøvd i butikken? Jeg tenkte at om dere feks prøvde med en sko som sto ute, og at det ble hentet nytt par på lager som kan ha blitt feil str? Det ville selvsagt fortsatt vært butikkens feil så klart, men tenkte bare at det kunne ha vært en forklaring om det var tilfellet. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Håper det, men bruker endel energi på å irritere meg uansett. Han kan jo ikke bruke dem nå omtrent! Jeg pleier normalt å satse på at høstskoene kan brukes på våren også.
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?
Ja. Skoene er str 27
|
|
|
#24 |
|
Har tro på forbedring
|
Ja. Jeg ringte til butikken i går. Da jeg fortalte hvem selger var, sa hun jeg pratet med at hun var leder (navn på S om du vet hvem det er)
|
|
|
#26 |
|
En anelse distre
Da stemmer det nok at det er butikksjefen ja. Hun er en dyktig og oppegående dame så jeg har tro på at dette ordner seg. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var på Trondheim Torg, men Fakanger/ Eurosko. Men City Syd har vi også fått med oss sko som var vel knappe fra. Ble anbefalt 2 størelser større få uker etter på anen butikk. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Altså: de ble målt i butikken ja - og ut fra der jeg så (ikke helt ned på foten - stående ved dama) så det ut som de passet. Hun ba lillebror stå - han sto på den der hesten som er der - så hun gjorde jo ting riktig - tåa hans så ut til å gå pittelitt over den innerste streken (dvs omtrent der fotsåla slutter på bildet) - så NOE er gjort galt. Jeg tror vi fikk med oss de skoene som vi prøvde i butikken hjem, men jeg er ikke helt 100 % sikker. Gutten hadde på seg eccosko i str 26 da vi kom - så det var liksom ingen grunn til å tvile på at 27 var riktig størrelse heller.
|
|
|
#29 |
|
En anelse distre
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Det hender seg at noen sko er merket feil, var derfor jeg tenkte at paret dere fikk med dere kunne ha vært et annet enn dere prøvde og kanskje feilmerket. Vel, uansett. For små sko skal ikke gutten ha i alle fall så ta deg en prat med henne du og hør hva hun sier. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har tro på forbedring
|
¨
|
|
|
#32 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Kan melde om fin service. Var innom idag mest for å vise frem foten og skoen. Fikk bytta umiddelbart. Uten kvittering og sjef. Lykke og en god deal for både dem og meg
|
|
|
#33 |
|
En anelse distre
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Så bra. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Så supert! Den var jo tydelig for liten. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Så bra! Sånn skal det være.
|
|
|
#36 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
Sv: Skokjøp til barn - hva kan jeg kreve?Det var godt det ordnet seg da! |
|
|
|