Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjeks som premie i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-12, 20:26   #21
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjeks som premie i barnehagen

Det var av og til rydde-nonstop i vår barnehage. Helt greit for meg.

Gammel 15-09-12, 21:09   #22
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

I sommer ga jeg is til barna "mine" en varm dag.

Men da ga du sikkert til alle?

Gammel 15-09-12, 21:13   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Men da ga du sikkert til alle?

Selvsagt. De voksne også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-12, 21:16   #24
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Selvsagt. De voksne også.

Gammel 17-09-12, 10:26   #25
Sonar

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde ikke gjort noe med dette så lenge det var snakk om en sjelden gang. Men jeg hadde tenkt at dette var unødvendig.

Jeg reagerte når minsten kom hjem og fortalt at han og en til hadde fått snop fra lærerværelset pga en av dem hadde falt og slått seg. sikkert en god trøst der og da. Men vi må lese gjennom ordensreglene hver høst og signere at disse er lest og forstått sammen med barna og der står det at godterier er forbudt i skoletiden. Det bør gjelde lærerne også. Men jeg gjorde ikke noe med det, tenkte bare mitt.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 11:20   #26
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Jeg synes uansett ikke noe spiselig egner seg som premie, samme om det er sunt eller ei.
Heller et klistremerke, eller at de får lov til å gjøre noe stas.

Enig i den, og er mer av den type mor som hadde stusset på hvorfor ikke alle fikk kjeks, og bare noen. Skal de 'kose seg' med noe, så la det i stedet være noe alle inkluderes i.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 11:41   #27
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det kommer helt an på hva slags kjeks det er.

Ikke sant - Junior sier "meje sejks" og mener gjerne knekkebrød, så det trenger ikke være spesielt usunt.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 11:45   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi pleide å få seigmenn som premie av fysikklæreren vår på videregående. :nostalgisk: (Den av oss som fikk eksperimentresultat som kom nærmest det teoretiske resultatet, for eksempel.) En gang kom han rystet tilbake fra kiosken og hadde oppdaget at det nå var seigdamer å få kjøpt.

Gammel 17-09-12, 23:27   #29
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Jeg spurte ped.leder i dag. Hun hadde ikke vært der, men syns det hørtes rart ut og forsikret meg om at dette i så fall ikke var vanlig å gjøre.

Gammel 18-09-12, 08:58   #30
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Enig i den, og er mer av den type mor som hadde stusset på hvorfor ikke alle fikk kjeks, og bare noen. Skal de 'kose seg' med noe, så la det i stedet være noe alle inkluderes i.

Samme her. Skal man gi bort kjeks får man gi til alle.

De spiser litt Mariekjeks i barnehagen vår, men det er greit for meg.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.