Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Helstekt pattegris i selskap?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Ville du reagert på retten?
Ser fristende ut og ville kost meg med måltidet 72 53,33%
Synes det er ekkelt med hele dyret liggende sånn og ikke spist så mye... 63 46,67%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-12, 10:19   #10
Meissa
stressmonster

Meissa sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Helstekt pattegris i selskap?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg må innrømme at jeg virkelig himler med øynene over at folk ikke vil spise fordi den er søt. Fortjener stygge dyr å bli spist, men søte å leve? Men om man ikke lenger kan se at den var søt så er det greit? Jeez.

Jeg tenker at babytrekkene er ganske universelle og at de vekker følelser hos noen av oss er da ikke så rart?

Jeg synes i hvert fall det er forskjell på å spise av en hel liten grisebaby enn å spise dyr som er "slakteklare".

Vi spiser ikke gule små kyllinger full av dun heller? Når det gjelder kalv og lam så er vel disse et år minst når de er slakteklare. Vi spiser ikke disse når de enda får melk av moren sin, vanligvis.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.