|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om beltestoler!
Eh, et løst sete kommer seg da ikke så lett noe steder. Det har jo større dimensjoner. En flaske, mobiltelefon, andre ting er jo mindre, og vil jo kunne bevege seg mer i bilen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kakemonster
|
Sv: Fortell meg om beltestoler!Får man med isofix-fester på Kid Plus uansett? Altså standard tilbehør? Ser den er på tilbud hos Babyshop nå, KidFix er ikke. Og er Kid Plus med fix-fester da like bra som KidFix? BeSafe IZI Up X2 er også på tilbud, er det noe å ha? Hva er forskjellen på den om X3?
|
|
|
|
#23 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fortell meg om beltestoler!Kid plus er uten, man kan kjøpe ekstra isofix fester men de vil da bare gi funksjonen mot flygende seter. Kidfix er litt bedre i sidekollisjon. Om prisforskjellen er vert det er opp til deg å bestemme. Isofix fester koster 200kr ca, men ikke alle butikker som selger de. Naf selger. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ekvilist
|
Sv: Fortell meg om beltestoler!Poden har hatt Acta Graco Logico LX i flere år, og vi har vært veldig fornøyd med det setet. Jeg liker godt at det er holdere til flaske på setet, slik at det ikke blir slengende i tilfelle kræsj. Sitteputa føles litt sånn tempurputeaktig, og jeg har derfor tenkt at det er godt å sitte i.
|
|
|
#26 |
|
Øyboer
Sv: Fortell meg om beltestoler!Er ikke så stor jungel. Prøv kidfix og kjøp det. Mye større jungel bakover. Graco sitt som er over her skårer ikke spesielt godt og er kort i ryggen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Øyboer
Sv: Fortell meg om beltestoler!Ser den graco stolen har fått et nytt navn, men den gamle som så lik ut skårte hvertfall ikke så godt. |
|
|
|
![]() |
|
|