|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Alltid. |
|
|
|
#25 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?
Innspillingsmekanismen funker ikke når jeg drikker, og vi har vel knapt møttes edru?
|
|
|
#27 |
|
Leser
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg gjorde det mye før. Diverse grunner til det. Nå har jeg sluttet. Diverse grunner til det også.
|
|
|
#28 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Ja..hender.. og også hva den andre sa, og hva mentes egentlig...
Sist redigert av ItsOnlyMe : 22-09-12 kl 22:37. Årsak: .. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jepp.
|
|
|
#30 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Nei, bare om jeg har drukket vin, men da tenker jeg at andre uansett ikke husker hva jeg har sagt. Man får passe på å ikke snakke med de som er edru, da.
|
|
|
#31 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg kan godt komme på etterpå at ååå nei, jeg skulle jo ha gratulert, kommentert eller sagt noe i forbindelse med ett eller annet. Men jeg må vel si at jeg ikke analyserer så mye, nå lenger. Var nok værre før og det kan bli slitsomt, jeg kommer igrunn raskt over det om det er noe jeg skulle ha sagt annerledes. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Det kommer an på viktigheten på samtalen. Jeg tenker ofte over ting jeg har sagt, og det den/de jeg snakket med sa om det har vært engasjerende, opphetet etc. For å, til en viss grad, kvalitetssikre egne uttalelser, men også for å gjennomgå de det andre sa.
|
|
|
#33 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?For å si det sånn, jeg kan godt komme på at jeg glemte gratulere med sølvbryllupet/barnebarnet/bryllupet/bursdagen/OL-gullet (true story |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Ja, det er særlig i de periodene jeg ikke er så fornøyd med meg selv. Da analyseres det jeg har sagt og det som ble sagt til meg. Forferdelig slitsomt og ikke særlig oppbyggende.
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Det er faktisk litt godt å lesa at eg ikkje er den einaste.
|
|
|
#38 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Ja.
|
|
|
|
#39 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Analyserer du samtaler i etterkant?Jeg lurer på hvor mange menn som ville svart ja her jeg.
|
![]() |
|
|