|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Originala
|
Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtJeg er mest kjent med Trondheim, men jeg har registrert at det på det knøttlille stedet min svigermor kommer fra - som en liten bygd i en litt større bygd, på en måte - der har de sannelig hatt et loppemarklignende opplegg. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtJeg er oppvokst med loppemarked på loppemarked i Oslo. Her nede i Kristiansand er det laaaaangt mindre å skryte av, må følge skikkelig med og være på som en hauk hvis man skal være heldig å komme seg på et loppemarked eller to ila. et år.
|
|
|
#43 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtBor ganske sentralt på østlandet, men på nordsiden av Oslo. Her er det mange loppis. Folk står i kø ca en time før vi åpner og før båndene klippes får ungene beskjed om å stille seg inn til veggene evt. søke dekning. Folk løper i store horder og er svært målrettet på hvor de skal. Vi har faste kunder i ca 20 mils omkrets.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 24-09-12 kl 10:35. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtwww.loppemarked.info
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgt
Jeg er fra Trøndelag type bøgda og som nevnt var det loppis der og er det enda. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Har tro på forbedring
|
Denne krever jo at man legger ut loppemarkedinfo - det er det mange som ikke gjør. Det er mange fler loppemarked i Trondheim enn det som vises der altså - finnes en facebookside også - den opplever jeg som mer oppdatert.
|
|
|
#47 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtJa, det vet jeg altså, at langt fra alle legger ut info der. Men lell gir det om mulig en pekepinn på hvor det foregår mer enn andre steder.
|
|
|
#48 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtPrøv loppemarked.info, Tinka.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Loppemarked og det som ikke blir solgtForresten er det en selsom og ganske skummel greie å stå bak disken på den med attraktive avdelingen på loppis når køståerne som er på jakt etter kupp kommer stormende inn i lokalet når dørene åpnes.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, svært sjeldent. Jeg har vel vært to ganger her. De har ikke vært noe bra.
|
|
|
#51 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |