Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Smokkefrie barn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-12, 10:01   #10
Rune Brown
Aktiv

Rune Brown sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Hvor: Oslo
Rune Brown er litt kul
Standard

Sv: Smokkefrie barn

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Du har vært her inne en stund, har du ikke?
Har du lest andre diskusjoner enn dine egne? Dette er et diskusjonsforum, vet du.
Dette forumet har en høy andel medlemmer med høy og lang utdannelse, opptil flere forsker på et og annet og det medfører at dette forumet generelt sett nok er mer kritiske til påstander om sammenhenger enn et hvilket som helst annet "mamma-forum". Og det er bare fint, om du spør meg.
Jeg har vært her siden starten, og jeg tror aldri jeg har sett en tråd som ikke har utartet i en eller annen retning. Det er sånn som skjer, både på nett og IRL, og det å prøve å styre diskusjonen dit det selv passer trådstarter? En uting, som for øvrig aldri lykkes. Bortsett fra på Krise og sorg-underforumet, kanskje.

Å kjefte løs på kvinner er verst til hva har du, gjør ikke akkurat diskusjonen bedre - ei heller til din fordel. Og å påstå at det er personforfølgelse? Neppe. Det handler mer om at her inne er det større krav til å stå for det man skriver, og man gyver mer enn gjerne løs på sak. Dersom noen gyver løs på personer, så får de høre det. Enten det nå er en moderator eller forumselvjustisen som tar den.

Ok, så skal jeg være mer kritisk og nøye før jeg starter en tråd i fremtiden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.